مدیر اجرایی سامسونگ تایید کرد که Galaxy Ring در نیمه دوم سال 2024 عرضه می شود

سامسونگ گلکسی Unpacked 2024 را در یک صخره به پایان رساند. پس از اینکه این شرکت سری گلکسی اس 24 و بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید آن را با جزئیات معرفی کرد، تأیید کرد که یک پوشیدنی جدید Health، یعنی حلقه گلکسی در راه است. سامسونگ چیزی در مورد مشخصات رینگ یا تاریخ عرضه آن برای عموم فاش نکرد و تنها اطلاعاتی که به دست آوردیم مروری کوتاه بر طراحی حلقه بود.

خوشبختانه، به نظر می رسد Galaxy Ring امسال در مسیر عرضه قرار دارد. دنیل سونگ، رئیس جهانی پوشیدنی/اینترنت اشیا/لوازم جانبی B2B در Samsung Electronics اخیراً از طریق لینکدین تأیید کرد که غول فناوری کره‌ای می‌خواهد این «محصول پوشیدنی جدید سلامت و تندرستی» را در نیمه دوم سال 2024 معرفی کند.

Galaxy Ring ممکن است در Unpacked بعدی 2024 عرضه شود

با توجه به این اطلاعات جدید و این واقعیت که حلقه گلکسی یک معامله بزرگ است، ما انتظار نداریم سامسونگ این پوشیدنی را بدون سر و صدا عرضه کند.

به احتمال زیاد گلکسی رینگ می‌تواند در رویداد بزرگ بعدی سامسونگ در سال حضور داشته باشد، جایی که انتظار می‌رود دستگاه‌هایی مانند گلکسی واچ 7 و گوشی‌های تاشو گلکسی Z6 وارد صحنه شوند.

سامسونگ اعلام نکرده است که رویداد بعدی Unpacked 2024 چه زمانی باید برگزار شود، اما معمولاً هر سال در بازه زمانی جولای تا سپتامبر برنامه ریزی می شود.

Galaxy Ring یکی از هیجان‌انگیزترین دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ در سال‌های اخیر است، به‌ویژه برای علاقه‌مندان به Samsung Health که می‌خواهند از این پلتفرم استفاده کنند اما لزوماً به ساعت‌های گلکسی علاقه ندارند یا ترجیح می‌دهند ساعت‌های کلاسیک بپوشند.

اگرچه ما چیز زیادی در مورد قابلیت های حلقه گلکسی نمی دانیم، طراحی ساده آن باید به افراد اجازه دهد تا اطلاعات سلامتی و تناسب اندام را به طور یکپارچه جمع آوری کنند. حلقه گلکسی باید تقریباً با هر سبک مدی برای هر مناسبتی هماهنگ شود.

همچنین حدس می‌زنیم که کاربران Samsung Health می‌توانند ساعت گلکسی را با حلقه گلکسی ترکیب کنند تا ردیابی تناسب اندام پیشرفته‌تر و دقیق‌تری داشته باشند. اما مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه ویژگی‌های جالب جدیدی را برای استفاده کنندگان آینده حلقه گلکسی تدارک دیده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.