امیدواریم سامسونگ برنامه Health را به لپ‌تاپ‌های Galaxy Book در آینده بیاورد

لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک سامسونگ و دستگاه‌های موبایل گلکسی هر سال بهتر ادغام می‌شوند. ویژگی‌هایی مانند Second Screen در رابط کاربری One UI برای تبلت‌ها و سیستم‌عامل ویندوز در Galaxy Books عالی عمل می‌کنند. و اخیرا، هدفون گلکسی بادز 2 پرو یک به‌روزرسانی میان‌افزار دریافت کرد که قابلیت سوئیچ خودکار را برای سری جدید گلکسی بوک 4 فعال کرد.

در همین حال، سامسونگ اکنون در حال انجام اقدامات بزرگی برای تبدیل شدن به یک برند دستگاه تلفن همراه با سلامت و تناسب اندام است و به همین منظور، این شرکت اولین حلقه هوشمند خود، حلقه گلکسی را در اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد.

این پوشیدنی جدید دارای قابلیت‌های ردیابی سلامتی و تناسب اندام مانند ساعت گلکسی است و حتی ویژگی‌های ردیابی خواب اضافی را که هنوز در دسترس کاربران گلکسی واچ نیست، مانند ردیابی تعداد تنفس، قلب، حرکت شبانه و ردیابی تأخیر خواب را فعال می‌کند.

با چنین فشار قدرتمندی به بازار سلامتی و تناسب اندام و ویژگی‌های متقابل دستگاه‌هایی که رواج بیشتری پیدا می‌کنند، فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ پلتفرم Health را به لپ‌تاپ‌های Galaxy Books گسترش دهد.

Samsung Health برای لپ‌تاپ‌ها حتی از اپل پیشی می‌گیرد

مدت زیادی طول کشید تا سامسونگ اپلیکیشن Health خود را به تبلت ها بیاورد، اما این اتفاق در سری گلکسی تب اس 9 رخ داد. اکنون، سامسونگ در حال گسترش محصولات پوشیدنی خود با دستگاه‌های جدید Galaxy Fit و Galaxy Ring است. و از آنجایی که لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ظاهراً با دستگاه‌های تلفن همراه ارتباط بیشتری پیدا می‌کنند، به نظر من منطقی است که پلتفرم Health دامنه خود را حتی بیشتر گسترش دهد.

حلقه گلکسی باید یک ردیاب تناسب اندام و سلامتی بیهوده برای همه باشد. این فرصت را دارد که در بین علاقه مندان به سلامت و تناسب اندام در همه جا حاضر شود، زیرا به طور یکپارچه در پس زمینه کار می کند و ترفندهای غیر ضروری یا حواس پرتی ندارد. و من فکر می کنم فقط برای کاربران Galaxy Ring مناسب است که این گزینه را داشته باشند که داده های سلامت و تناسب اندام خود را از طریق لپ تاپ Galaxy Book خود بررسی کنند.

با انجام این کار، سامسونگ ثابت خواهد کرد که حلقه گلکسی و پلتفرم سلامت آن برای هر نوع کاربری طراحی شده است. به نظر می رسد برای سامسونگ، حامی رسمی بازی های المپیک، غلبه بر محدودیت های خاص پلتفرم مناسب باشد.

این حرکت حتی می تواند مشتریانی را از اردوگاه اپل جذب کند. برنامه سلامت غول کوپرتینویی روی مک بوک ها کار نمی کند، احتمالاً برای جذب مشتریان به خرید آیفون و آی پد. به نظر من سامسونگ می تواند و باید به اپل نشان دهد که چگونه این کار را انجام می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.