چگونه محل زندگیمان را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

چگونه لوکیشن اینستاگرام را خاموش کنیم در ایفون و اندرویدبسیاری از برنامه ها اطلاعات موقعیت مکانی کاربران را به دلایل مختلف مانند تجربه کاربری بهتر و تبلیغات ذخیره می کنند.

احتمالاً متوجه شده اید که بیشتر تبلیغات مربوط به منطقه شماست و این به این دلیل است که اینستاگرام به موقعیت مکانی شما دسترسی دارد. اگر به دنبال این هستید که چگونه موقعیت مکانی اینستاگرام خود را خاموش کنید، همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

هنگام راه اندازی اینستاگرام، باید به آن اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را داده باشید. بنابراین، باید به برنامه تنظیمات گوشی خود دسترسی داشته باشید و به “برنامه ها” بروید. در مرحله بعد، اینستاگرام را از برنامه های لیست شده انتخاب کنید، روی “مجوزها” کلیک کنید و گزینه دسترسی به موقعیت مکانی را خاموش کنید. ممانعت از دسترسی اینستاگرام به موقعیت مکانی شما در تلفن، بهترین شانس شما برای خاموش کردن موقعیت مکانی در اینستاگرام است.

در مورد اینکه آیا باید موقعیت مکانی را در اینستاگرام غیرفعال کنید یا خیر بحث خواهیم کرد. در ادامه مراحل غیرفعال کردن دسترسی به موقعیت مکانی از اینستاگرام را خواهیم دید و سوالات متداول در مورد دسترسی به موقعیت مکانی در اینستاگرام را پوشش خواهیم داد.

آیا اینستاگرام باید به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد؟

مانند اکثر برنامه ها، اینستاگرام برای سفارشی کردن تجربه کاربری شما نیاز به دسترسی به موقعیت مکانی شما دارد. علاوه بر این، موقعیت مکانی شما تعیین کننده نوع تبلیغاتی است که در اینستاگرام خود پیدا خواهید کرد، که دلیل مهمی است که اینستاگرام نیاز به دسترسی به موقعیت مکانی شما دارد.

دسترسی اینستاگرام به موقعیت مکانی شما به نظر می رسد که آنها شما را تعقیب می کنند. بنابراین، اگر نمی‌خواهید اینستاگرام به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن این ویژگی در اندروید یا iOS وجود دارد.

با این حال، دسترسی به مکان کاملاً ایده بدی نیست.

اگر شما فردی هستید که دوست دارید مخاطبان خود را از طریق پست ها و استوری های اینستاگرام در مورد موقعیت مکانی خود به روز نگه دارید، خاموش کردن دسترسی به موقعیت مکانی علیه شما کارساز خواهد بود. علاوه بر این، شما شروع به دریافت تبلیغات تصادفی به جای تبلیغات مکان خاص خواهید کرد.

چگونه لوکیشن اینستاگرام را خاموش کنیم در ایفون و اندروید؟!

با استفاده از اپلیکیشن موجود در گوشی خود می توانید موقعیت مکانی خود را در اینستاگرام خاموش کنید. مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

در iOS

  • اپلیکیشن اینستاگرام خود را ببندید.
  • برنامه تنظیمات آیفون خود را باز کنید.
  • روی گزینه “Privacy” ضربه بزنید.
  • روی «خدمات مکان» کلیک کنید.
  • با خاموش کردن گزینه «خدمات موقعیت مکانی»، مکان را خاموش کنید.
  • در اعلانی که ظاهر می شود، روی گزینه «خاموش کردن» کلیک کنید.
  • این گزینه خدمات موقعیت مکانی را در آیفون شما برای همه برنامه های شما خاموش می کند.

برای اینکه فقط موقعیت مکانی را برای اینستاگرام خاموش کنید، به پایین اسکرول کنید و پس از کلیک بر روی «خدمات موقعیت مکانی» روی اینستاگرام ضربه بزنید. در مرحله بعد، روی گزینه ای که برای شما مناسب تر است کلیک کنید. دسترسی به مکان را روی «هرگز» یا «هنگام استفاده از برنامه» تنظیم کنید. به این ترتیب، اکنون کنترل دسترسی اینستاگرام به خدمات مکان گوشی خود را دارید.

در اندروید

ممانعت از دسترسی اینستاگرام به موقعیت مکانی شما در اندروید با استفاده از آیفون متفاوت است. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
  • روی “App management” کلیک کنید و روی “App List” ضربه بزنید.
  • اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • گزینه «مجوزها» را انتخاب کنید.
  • گزینه “Location” را خاموش کنید.
  • خودشه. اینستاگرام دیگر به موقعیت مکانی شما دسترسی نخواهد داشت.

چگونه موقعیت مکانی را از پست های قدیمی اینستاگرام حذف کنیم؟

خاموش کردن موقعیت مکانی در اینستاگرام مکان را از پست‌های شما حذف نمی‌کند. با این حال، می توانید پست های خود را ویرایش کنید و مکان را از هر پست به صورت جداگانه حذف کنید.

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • حساب اینستاگرام خود را باز کنید.
  • پستی را که می‌خواهید برچسب موقعیت آن را حذف کنید پیدا کنید.
  • روی سه نقطه کنار مکان و نام خود ضربه بزنید.
  • روی گزینه «ویرایش» کلیک کنید.
  • متوجه مکان نمایش داده شده در زیر نام کاربری خود خواهید شد. روی آن ضربه بزنید.
  • روی نماد “X” در بالا کلیک کنید تا موقعیت مکانی خود را از پست حذف کنید.
  • این نحوه حذف مکان از پست های منتشر شده است. شما باید همین مراحل را برای همه پست های اینستاگرام خود تکرار کنید.

سوالات متداول

آیا اینستاگرام لوکیشن دقیق من را می داند؟

بله، این کار را می کند. اینستاگرام هنگام تنظیم موقعیت مکانی شما درخواست دسترسی به آن می کند. بنابراین، اگر دسترسی به موقعیت مکانی خود را در تنظیمات گوشی خود غیرفعال نکرده باشید، اینستاگرام همچنان موقعیت مکانی شما را خواهد دانست. در ابتدا، اینستاگرام فقط می‌توانست موقعیت مکانی شما را تخمین بزند، اما در حال حاضر به موقعیت مکانی دقیق شما دسترسی دارد.

چگونه می توانم موقعیت مکانی را در اینستاگرام خاموش کنم؟

برای غیرفعال کردن دسترسی به موقعیت مکانی از برنامه اینستاگرام خود، برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید. به “برنامه ها” بروید و اینستاگرام را انتخاب کنید. پس از باز کردن تنظیمات اینستاگرام، روی گزینه “Permissions” کلیک کنید و مکان را خاموش کنید. می توانید مراحل دقیق اندروید یا iOS را که در مقاله توضیح داده شده است بررسی کنید.

نتیجه گیری

ما بحث کرده ایم که دسترسی به موقعیت مکانی در اینستاگرام به چه معناست و چرا فعال کردن و غیرفعال کردن این ویژگی می تواند به نفع شما باشد. علاوه بر این، ما مراحل غیرفعال کردن موقعیت مکانی را در اینستاگرام برای اندروید و آیفون، از جمله خاموش کردن موقعیت مکانی برای پست‌های منتشر شده، دیده‌ایم.

 

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.