احتمالا شیائومی Civi 4 با پردازنده سری Snapdragon 8 در ماه مه عرضه می شود

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه های جدید خود از جمله Xiaomi 14 Ultra، هم در چین و هم در سطح جهانی است. در حالی که اینها در حال ساخت هستند، این شرکت همچنین در حال کار بر روی دستگاه های دیگر در پشت صحنه است. یکی از این گوشی‌ها Xiaomi Civi 4 است که از طریق افشاگری درباره آن شنیده‌ایم.

امروز، مشاور دیجیتال چت استیشن جزئیاتی را در Weibo به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد در مورد Xiaomi Civi 4 باشد. اگرچه او به صراحت نام دستگاه را ذکر نکرد.

افشای اطلاعات DCS نشان می دهد که شیائومی سیوی 4 آینده با پردازنده سری 8 اسنپدراگون عرضه خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ارتقای قابل توجهی نسبت به Dimensity 8200 نسبت به مدل قبلی خود یعنی Civi 3 خواهد بود.

اگرچه این نشت با موارد قبلی که Dimensity 8300 Ultra را برای Civi 4 پیشنهاد می‌کردند، تناقض دارد. علاوه بر این، DCS نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است دارای یک صفحه نمایش 2.7 بعدی خمیده با وضوح 1.5K و یک قاب فلزی براق باشد.

علاوه بر این، طبق گفته یکی دیگر از مشاوران Weibo، اسمارت پیکاچو، شیائومی Civi 4 را به‌عنوان رقیب مستقیم گوشی‌های سری شماره آنر معرفی می‌کند.

او همچنین پیشنهاد می‌کند که این دستگاه ممکن است نسخه‌ای با برند مشترک داشته باشد. با توجه به اینکه Civi 3 همچنین دارای یک مدل با برند مشترک دیزنی بود، اگر شیائومی استراتژی مشابهی را با Civi 4 دنبال کند، تعجب آور نخواهد بود. او همچنین اشاره می کند که دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده است که از نشت DCS پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، گمانه زنی می کند که شیائومی ممکن است گوشی هوشمند Civi 4 را در ماه می عرضه کند. با توجه به اینکه شیائومی گوشی هوشمند Civi 3 را در ماه مه سال گذشته عرضه کرد، منطقی است که انتظار یک بازه زمانی مشابه را برای جانشین آن نیز داشته باشیم.

برای اطلاع از Civi 4 باید منتظر تایید رسمی باشیم، اما این اطلاعات اولیه نشان می دهد که این دستگاه یک گوشی میان رده قانع کننده خواهد بود. ما شما را در جریان هر گونه به روز رسانی جدید در مورد آن قرار خواهیم داد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.