گوگل میت از تلویزیون‌ها و مانیتورهای سامسونگ کنار می‌رود

سامسونگ اعلام کرده است که اپلیکیشن Google Meet به زودی از مانیتورهای هوشمند و تلویزیون های هوشمند خود حذف می شود. ظاهرا تصمیمی است که گوگل برای تمرکز بر اندروید به جای ارائه خدمات ارتباطی خود بر روی پلتفرم های برندهای دیگر اتخاذ کرده است. این بر میلیون ها کاربر تأثیر می گذارد.

Google Meet از مانیتورهای هوشمند و تلویزیون های هوشمند سامسونگ که در سال 2021 یا بعد از آن راه اندازی شدند، کنار می رود

این شرکت کره جنوبی اعلام کرده است که Google Meet از ماه آینده روی نمایشگرها و تلویزیون های هوشمند خود در دسترس نخواهد بود. این برنامه از تاریخ 9 مارس 2024 در آن دستگاه‌ها ناپدید می‌شود یا کار نمی‌کند. ظاهراً، Google تصمیم گرفته است برنامه تماس ویدیویی و کنفرانس ویدیویی خود را در Tizen خاموش کند تا به جای آن روی Android TV/Google TV تمرکز کند. گوگل همچنین Google Assistant را روی تلویزیون ها و مانیتورهای سامسونگ خاموش می کند.

مانیتورهای هوشمند (سری 7000 و بالاتر) و تلویزیون‌هایی که سامسونگ از سال 2021 تا 2023 عرضه کرد، همراه با Google Meet عرضه شدند. با این حال، مانیتورهای هوشمند و تلویزیون های هوشمندی که سامسونگ امسال عرضه کرد، برنامه تماس تصویری گوگل را ندارند. حتی محصولات Digital Signage از این شرکت، از جمله محصولات The Flip، QMB-T، QBB، QBB-N، QMB، QMB-N، QHB، QBC، QBC-N، QMC، QHC، OHB-S، OHB، BEC سری‌های H، IAB، IAC فاقد عملکرد Google Meet هستند. مانیتور هوشمند M50 (و مدل‌های جدیدتر/بالاتر) و مانیتورهای Odyssey G65 (و مدل‌های بالاتر) نیز راه خود را از Google Meet جدا می‌کنند.

کاربران همه این دستگاه‌ها از تاریخ 9 فوریه 2024 یک اعلان درون‌برنامه‌ای درباره خاتمه Google Meet دریافت می‌کنند و خاتمه این سرویس از 9 مارس 2024 اتفاق می‌افتد. سامسونگ برخی از گزینه‌های جایگزین Google Meet را به کاربران پیشنهاد می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.