گوگل میت برخی از ویژگی‌های جدید، شامل طراحی مجدد رابط کاربری را ارائه می‌کند

 

گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای برنامه Google Meet ارائه می‌کند که شامل چندین ویژگی جدید به همراه طراحی مجدد رابط کاربری است. قابل ذکر است که به‌روزرسانی جدید رابط کاربری را به سه تب تقسیم می‌کند. پس‌زمینه‌های Google Meet شامل عکاسی با وضوح بالا، عکس‌های غوطه‌وری که دارای حرکاتی مانند بارش برف هستند، و همچنین تصاویری با چرخش 360 درجه است.

جدا از این، شما همچنین می توانید با استفاده از Duet AI تصویر خود را آپلود کنید یا پس زمینه ایجاد کنید. به‌روزرسانی جدید Google Meet شامل تب جدیدی به نام فیلترها است که می‌تواند شما را به یک حیوان تبدیل کند و از کلاه، عینک و سایر لوازم جانبی استفاده کند. به تب سوم که Appearance نام دارد بروید، جایی که می توانید نور، کادربندی و کیفیت فیلم را تنظیم کنید.

Google Meet همچنین ویژگی Studio Lighting را دریافت می کند

علاوه بر این، Google اکنون به شما امکان می دهد پس زمینه و فیلترهای Meet را همزمان فعال کنید. Google Meet نماد «لایه» جدیدی را در گوشه پایین سمت راست نشان می‌دهد که می‌تواند «پیگیری از کدام افکت‌ها استفاده کند و یک یا همه افکت‌ها را همزمان حذف کند».

مطابق با 9To5Google، گوگل میت همچنین «Studio Light» را در وب به دست می‌آورد که نوری با کیفیت استودیو را در طول تماس‌های ویدیویی به شما می‌دهد. Google Meet Studio Light به شما یک گزینه خودکار و یک گزینه سفارشی می دهد تا به شما امکان می دهد تغییرات در موقعیت نور، روشنایی و رنگ را تغییر دهید.

حداقل نیاز مجموعه ای برای این کار وجود دارد که عبارت است از «پردازنده ای معادل یا کارآمدتر از Intel Core i9-9880H (8C/16T)، Intel Core i5-1235U (2P8E/12T)، AMD Ryzen 5 5500U (6C). /12T) و Apple M1 (4P4E/8T). دو ویژگی استودیو به یک افزونه Duet AI برای Google Workspace Enterprise نیاز دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.