نمایش گراهام نورتون به تلویزیون سامسونگ تی وی پلاس می آید

سامسونگ به طور مداوم در حال بهبود سرویس پخش تلویزیونی با پشتیبانی از تبلیغات با افزودن نمایش‌های جدید و محتوای انحصاری از طریق مشارکت با تولیدکنندگان و شبکه‌های تلویزیونی است. و اکنون، سامسونگ با تولیدکننده تلویزیون بریتانیایی ITV Studios برای آوردن نمایش گراهام نورتون به پلتفرم Samsung TV Plus شریک شده است.

نمایش گراهام نورتون از طریق یک کانال اختصاصی جدید که قسمت های پشت سر هم را به صورت 24 ساعته (از طریق ExchangeWire) پخش می کند، به تلویزیون پلاس سامسونگ می آید.

حتی بهتر از آن برای کاربران Samsung TV Plus در اروپا، Graham Norton Show به پلتفرم استریم با پشتیبانی تبلیغاتی نه تنها به بریتانیا، بلکه به تعداد انگشت شماری از کشورهای اتحادیه اروپا، یعنی آلمان، سوئد و هلند می آید.

پلتفرم تلویزیون رایگان مبتنی بر آگهی همچنان در حال رشد است

جنیفر باتی از سامسونگ تی وی پلاس می گوید: «گراهام نورتون دارای نیروی مغناطیسی است که به طور مرتب مخاطبان را گرد هم می آورد تا شب جمعه خود را با او در کنار تلویزیون بگذرانند. و اکنون دارندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند هر زمان که بخواهند از جادوی نورتون لذت ببرند.

گراهام نورتون شو به صدها نمایش دیگر در پلتفرم رو به گسترش سامسونگ تی وی پلاس ملحق می شود که مشتریان سامسونگ در بسیاری از کشورها با خرید تلویزیون جدید به صورت رایگان آن را دریافت می کنند. این پلتفرم محتوای سرگرمی، اخبار، سبک زندگی و محتوای تلویزیونی واقعیت، ورزش و اتومبیلرانی، فیلم، کانال های موسیقی، برنامه های غذا و نوشیدنی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

تلویزیون پلاس سامسونگ در تعطیلات بسیار جالب می شود. در ماه دسامبر، سامسونگ بیش از 330 کانال جدید و محتوای درخواستی بیشتری را برای تعطیلات اضافه کرد، از جمله فیلم‌ها و نمایش‌های با موضوع فصل.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.