بسته‌های خرده‌فروشی واقعی گلکسی فیت 3 لو رفت

چند روز پس از انتشار آنلاین رندرهای تبلیغاتی که گلکسی فیت 3 را به تصویر می‌کشد، اکنون عکسی از بسته‌های خرده‌فروشی واقعی به همراه جزئیات قیمت‌گذاری ادعایی منتشر شده است.

عکس جعبه‌های خرده‌فروشی طراحی لو رفته گلکسی فیت 3 را تایید می‌کند که بر اساس یک نمایشگر مستطیل شکل است تا دایره‌ای. همین تصویر همچنین حداقل دو گزینه رنگی را برای پوشیدنی آینده تأیید می کند: سیاه و سفید.

به گفته منبع (از طریق Gizmochina)، Galaxy Fit 3 در برخی از فروشگاه های خرده فروشی در تانزانیا وارد شده است. این عکس به همراه قیمت ادعایی 250000 شیلینگ تانزانیا (98 دلار) از آنجا آمده است.

یک ردیاب تناسب اندام با قیمت مناسب؟

گلکسی فیت 3 از نسل های قبلی خود شیک تر است و به نظر اسباب بازی نیست، صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED بزرگتر دارد و دارای ویژگی های پیشرفته تر و قابلیت های ردیابی تناسب اندام است.

بر اساس سایر مشخصات فاش شده، ردیاب تناسب اندام آینده سامسونگ دارای قابلیت GPS و NFC نیست، اما می تواند بیش از 100 نوع تمرین را تشخیص دهد و دارای سنسور ضربان قلب است.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه رسمی گلکسی فیت 3 را اعلام نکرده است، اما با مشاهده اینکه چگونه خرده فروشان در حال حاضر انبارهای خود را ذخیره می کنند، این پوشیدنی ممکن است زودتر از اینها عرضه شود.

سامسونگ همچنین قصد دارد یکی دیگر از ابزارهای پوشیدنی Health را در اواخر امسال عرضه کند، یعنی حلقه گلکسی. آن دستگاه خاص صفحه نمایش ندارد، اما باید دارای ویژگی های پیشرفته ردیابی تناسب اندام باشد و ممکن است قیمت بیشتری نسبت به Galaxy Fit 3 داشته باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.