تصاویر گلکسی فیت 3 از طریق وب سایت سامسونگ به بیرون درز کرد

باند هوشمند گلکسی فیت 2 سامسونگ در سال 2020 راه اندازی شد و جانشین آن مدت ها به تعویق افتاده است. در سال 2022، فاش شد که سامسونگ واقعاً در حال کار بر روی گلکسی فیت 3 است و تصاویر این دستگاه پوشیدنی مقرون به صرفه نیز به بیرون درز کرد. اکنون تصاویر دیگری از گلکسی فیت 3 فاش شده است و در وب سایت سامسونگ یافت می شود.

به نظر می‌رسد مجموعه جدید تصاویر گلکسی فیت 3 از یکی از وب‌سایت‌های منطقه‌ای سامسونگ آمده است، جایی که زودتر از زمان مورد نظر شرکت بارگذاری شده است. گلکسی فیت 3 در رنگ‌های مشکی و نارنجی ظاهر می‌شود و قاب خود نقره‌ای است. با این حال، این شرکت دستگاه را در سه رنگ خاکستری، صورتی طلایی و نقره ای به فروش خواهد رساند. همچنین به نظر می رسد که دارای بند با مکانیزم انتشار سریع است، مشابه آنچه در سری گلکسی واچ 6 یافت شد. سامسونگ ممکن است این گروه را در رنگ های مختلف بفروشد.

صفحه نمایش 1.61 اینچی در جلو به نظر می رسد معیارهای مختلف تناسب اندام و تمرین، لیستی از تمرینات از پیش بارگذاری شده و میزان شارژ باتری را نشان می دهد. همانطور که از گزارش های قبلی و دستگاهی از این بخش مشاهده می شود، Galaxy Fit 3 ممکن است در شرایط استفاده و موارد استفاده معمولی عمر باتری 21 روزه داشته باشد. وزن این دستگاه تنها 21 گرم است و طراحی شیکی دارد. قیمت این دستگاه تقریباً دو برابر Galaxy Fit 2 است.

Galaxy Fit 3 ممکن است rtOS (نرم افزار سفارشی) را به جای Wear OS که در Galaxy Watch 4 و ساعت های هوشمند جدیدتر سامسونگ مشاهده می شود اجرا کند. ممکن است دارای چندین حالت تمرین، ردیابی خواب، ردیابی ضربان قلب و همگام سازی با Samsung Health باشد. این گوشی با گوشی هایی مانند Fitbit Charge 6 و Xiaomi Band 8 رقابت خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.