جیمیل برای اندروید در حال دریافت رابط کاربری به سبک چت برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها است

در نوامبر 2023، گوگل آزمایش یک رابط کاربری به سبک چت را برای پاسخ دادن به ایمیل ها در جیمیل برای اندروید آغاز کرد. طبق یک پست جدید از AssembleDebug در X/Twitter، این شرکت اکنون شروع به انتشار رابط کاربری بازطراحی شده برای عموم کرده است. رابط کاربری جدید با یک به‌روزرسانی برای برنامه ارائه می‌شود که نسخه برنامه را به 2024.01.14.599541078 افزایش می‌دهد.

رابط کاربری بازطراحی شده دارای یک کادر متنی در پایین صفحه نمایش ایمیل برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها است، مشابه آنچه در Google Messages یا برنامه‌های پیام‌رسانی فوری پیدا می‌کنید. می توانید روی کادر کلیک کنید و شروع به تایپ پاسخ کنید. پس از اتمام نوشتن پاسخ، می توانید برای ارسال آن، روی دکمه ارسال در سمت راست کادر ضربه بزنید.

رابط کاربری به سبک چت برای پاسخ دادن به ایمیل ها در جیمیل برای اندروید - چیکاو

جعبه متن همچنین دارای گزینه‌های Reply، Reply All و Forward است تا به شما امکان می‌دهد ایمیل را برای چه کسی ارسال کنید. در سمت راست جعبه، دکمه ایموجی و در سمت چپ جعبه، دکمه پیوست را دارید. رابط کاربری جدید باعث می‌شود در پاسخ به پیام‌ها احساسی شبیه به مکالمه در یک برنامه پیام‌رسانی فوری داشته باشید. این باعث می شود ارسال ایمیل در مقایسه با روش سنتی انجام آن، کمتر جدی باشد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره زمانی که گوگل شروع به عرضه رابط کاربری جدید به جیمیل برای iOS خواهد کرد، وجود ندارد. انتظار می رود این اتفاق در چند هفته آینده رخ دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.