3 تا از بهترین سرویس های ایمیل رایگان را بشناسید!

رسانه چیکاو -همانطور که می دانید پست الکترونیک یا سرویس ایمیل یکی از سرویس های محبوب اینترنت می باشد که به شما این امکان را می دهد با دوستان و آشنایان خود با روشی بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید و اقدام به فرستادن فایل ها و متن ها کنید. برای استفاده از این سرویس ها شما ابتدا باید با عضویت در سایت های ایمیل دهی یک آیدی برای خود ایجاد کنید که معمولا سرویس دهنده های ایمیل به صورت رایگان می باشد یعنی شما به صورت رایگان می توانید به تعداد نامحدود برای خود ایمیل بسازید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین سرویس های ایمیل رایگان را به شما معرفی کنیم.  با سرویس های جیمیل و یاهو میل و هچنین مایکروسافت اوت لوک همراه رسانه چیکاو باشید.

جیمیل (Gmail)

سرویس های جیمیل و یاهو میل و هچنین مایکروسافت اوت لوک ؛ بهترین سرویس ایمیل رایگان | رسانه چیکاو

گوگل در سال 2004 اقدام به انتشار سرویس جیمیل کرد که امکان ارسال ایمیل را به کاربران می داد. استقبال فراوان کاربران سبب توسعه هر چه بیشتر این سرویس شد که تا اکنون که شاهد نصب پیشفرض برنامه بر روی گوشی های اندرویدی هستیم. همین اجباری بودن آن سبب شده تا اکثر کسانی که از اندروید استفاده می کنند به سراغ جیمیل رفته و ما بقی سرویس های ارسال ایمیل نیز فراموش کنند. ناگفته نماند جیمیل بهترین سرویس ایمیل رایگان محسوب می شود

گوگل 15 گیگ فضا را در اختیار کاربران سرویس چیمیل  خود قرار می دهد.  جیمیل از يك رابط كاربري فوق‌العاده سبك و كاربر پسند بهره مي‌برد كه به سبك موتور جستجوگر Google ، كاملا مبتني بر متن طراحي شده است ، و شما در اين سايت هيچ گونه بنر يا تصوير اضافي و سنگين نمي‌بينيد و هر چه هست متن است و اسكريپت‌هاي بسيار سبك. این سرویس امکان استفاده از 40 زبان مختلف ، گفتگوی آنلاین ، دسته بندی پیام ها ، دانلود پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید را مهیا کرده است .

گوگل برای مدیریت جیمیل ها و سرویس های ایمیل دیگر مانند یاهو اقدام به ساخت اپلیکیشن جیمیل کرده که شما می توانید آخرین نسخه آن را برای اندروید از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

جیمیل – Gmail

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 26 مگابایت

یاهو میل (yahoo mail)

سرویس های جیمیل و یاهو میل و هچنین مایکروسافت اوت لوک ؛ بهترین سرویس ایمیل رایگان | رسانه چیکاو

یاهو میل سرویس پست الکترونیکی رایگانی است که توسط یاهو در سال 1997 راه اندازی شد. یاهو توانست تا سال 2009 به بیش از 280 میلیون کاربر برسد. این سرویس برای تمامی کشور های جهان در دسترس است و همه می توانند از آن استفاده کنند. در میان سرویس هایی که خدمات پست الکترونیک ارائه می دهند یاهو میل یکی از قدیمی ترین و جز بهترین سرویس های پست الکترونیک جهان است که کمتر کسی پیدا می شد که اسم آن به گوشش نخورده باشد.

کمپانی بزرگ یاهو برای دسترسی راحت کاربران اندروید اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن یاهو میل کرد تا کاربران بتوانند به راحتی از سرویس پست الکترونیک استفاده کنند. البته ناگفته نماند که اپلیکیشن یاهو میل تنها مختص به حساب کاربری یاهو نیست. اگر شما از سرویس دیگری استفاده می کنید، اپلیکیشن یاهو می توانند مکانی مناسب برای مدیریت پیام های شما باشد.

از جمله ویژگی هایی که اپلیکیشن یاهو میل دارد امکان مدیریت چند حساب و ارتباط با کاربران به صورت آنلاین همانند یاهو مسنجر است که این اپلیکیشن را برجسته تر نشان می دهد. طبق آمار کافه بازار اپلیکیشن یاهو میل 500 هزار دانلود داشته و با امتیاز بیش از 26 هزار نفر، امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده که محبوبیت و کارایی این اپلیکیشن را می رساند.

شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن یاهو میل را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

یاهو میل – Yahoo mail

قیمت: رایگان

سازنده: یاهو

سیستم عامل: اندروید

حجم: 25 مگابایت

مایکروسافت اوت لوک (Microsoft Outlook)

سرویس های جیمیل و یاهو میل و هچنین مایکروسافت اوت لوک ؛ بهترین سرویس ایمیل رایگان | رسانه چیکاو

سرویس پست الکترونیک اوت لوک متعلق به شرکت مایکروسافت و جز بهترین سرویس دهنده ایمیل رایگان است که در سال 1996 با نام ویندوز لایو هات میل فعال شد. سال 2016 سرویس اوت لوک توانست از یاهو پیشی بگیرد و به دومین سرویس ایمیل رایگان محبوب در جهان تبدیل شود که بنا به گزارشی که مایکروسافت داده است 450 میلیون کاربر فعال دارد.

کمتر کسی پیدا می شود که از ویندوز استفاده نکرده است. سیستم عاملی که هنوز لپ تاپ ها و کامپیوتر ها بر پایه آن ساخته و توسعه پیدا می کنند. سیستم عامل ویندوز نیز متعلق به سامسونگ است که خود نشان می دهد که با توجه به محبوبیت سیستم عامل ویندوز، چگونه سرویس اوت لوک به این میزان کاربر رسیده است. مایکروسافت استفاده از بعضی خدمات ویندوز را محدود به ساخت حساب در اوت لوک کرده است که کاربر مجبور است برای استفاده از برخی خدمات در نسخه ویندوز از این سرویس استفاده کند.

استفاده از یک اکانت اوت لوک بی مزیت نیست. از آنجا که ویندوز از طرف مایکروسافت پشتیبانی می شود بهتر است که در محیط ویندوز از یک حساب در اوت لوک مایکروسافت استفاده کنیم زیرا عملکرد سیستم و نرم افزار هایی مانند مایکروسافت آفیس را یکپارچه می سازد.

استفاده از نسخه وب و یا دسکتاپ اوت لوک میل هیچ تفاوتی ندارد اما اگر کاربر اندروید هستید و قصد دارید تا از سرویس پست الکترونیک اوت لوک استفاده کنید بهتر است آخرین نسخه اندروید مایکروسافت اوت لوک را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

مایکروسافت اوت لوک – Microsoft OutLook

قیمت: رایگان

سازنده: مایکروسافت

سیستم عامل: اندروید

حجم: 107 مگابایت

جمع بندی

اگر کمی دقت کرده باشید بهترین سرویس های پست الکترونیک مربوط به شرکت هایی است که خدماتشان در حد جهانی است و جز بزرگترین شرکت ها هستند. داشتن کاربران چند صد میلیونی این سرویس ها خیلی به دلخواه نبوده و اکثر آن ها به دلیل استفاده از سرویس های دیگر این شرکت ها، مجبور به استفاده از این سرویس ها شده اند. اما باید توجه داشت که جذب کاربر زیاد سبب شده تا سازندگان و طراحان بیشتر به توسعه سرویس ها فکر کنند و آن ها به بهترین سرویس های پست الکترونیک تبدیل کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.