گوگل ترنسلیت قابلیت تشخیص خودکار زبان حالت مکالمه را دریافت می‌کند

حداقل چند سال از زمانی که گوگل زبان طراحی Material You را برای اندروید معرفی کرد می گذرد. در حال حاضر، سیستم عامل کامل و اکثر برنامه های سهام شروع به استفاده از زبان طراحی Material You کرده اند. با این حال، برخی از برنامه های آن هنوز از زبان طراحی قدیمی استفاده می کنند، از جمله Google Pay. این شرکت اکنون طرح جدیدی را برای برخی از قسمت های گوگل ترنسلیت منتشر کرده است.

به‌روزرسانی جدید Google Translate (نسخه 8.0) زبان طراحی Material You را به حالت مکالمه برنامه می‌آورد و طراحی آن اکنون با صفحه اصلی برنامه مطابقت دارد. اکنون این برنامه دارای تشخیص خودکار زبان است و هنگامی که این ویژگی روشن است، می توانید به صحبت کردن ادامه دهید و برنامه زبان شما را در حال پرواز به دیگری ترجمه می کند. می توانید اندازه متن را تنظیم کنید و پخش خودکار صدای زبان تبدیل شده را از منوی تنظیمات روشن/خاموش کنید. شما باید روی دکمه میکروفون ضربه بزنید و پس از آن به یک دکمه چرخ دنده با انیمیشن ها تبدیل می شود.

با استفاده از حباب چت در بالای صفحه، می توانید حالت تقسیم صفحه را شروع کنید. در این حالت، قسمت پایین صفحه برای شما جهت یابی می شود، در حالی که نیمه بالای صفحه متن را برای کاربر دیگر در جهت خود نمایش می دهد. این طراحی جدید از عناصر مختلف طراحی Material You استفاده می کند، از جمله رنگ های برجسته برای لغزنده و دکمه ها. همچنین دارای گوشه های منحنی برای قسمت های مختلف رابط کاربری است.

اکنون می‌توانید آخرین نسخه برنامه Google Translate را از فروشگاه Google Play نصب کنید. با این حال، این نسخه از برنامه ممکن است در حال حاضر برای همه در دسترس نباشد و گوگل ممکن است آن را به صورت مرحله‌ای منتشر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.