سامسونگ آماده عرضه Quick Share جدید برای گوشی ها و تبلت های خود است

سامسونگ اکنون نسخه جدید Quick Share را عمومی کرده است و روش جدید به اشتراک گذاری فایل می تواند به زودی در گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی منتشر شود. ماه گذشته مشخص شد که گوگل و سامسونگ می‌توانند برای ادغام Nearby Share و Quick Share با یکدیگر همکاری کنند و این خبر در اوایل این ماه اعلام شد.

نسخه جدید Quick Share که Nearby Share گوگل را ادغام می کند، اکنون در فروشگاه گلکسی (از طریق 9To5Google) فهرست شده است. در حالی که برای نصب بر روی Galaxy S23 Ultra با One UI 6.0 در دسترس نبود، به انتشار آن اشاره می کند که ممکن است به زودی اتفاق بیفتد. سامسونگ می‌تواند آن را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی موجود با رابط کاربری One UI 6.0 عرضه کند. در حالی که احتمال دریافت به‌روزرسانی تنها با به‌روزرسانی One UI 6.1 وجود دارد، یک برنامه جداگانه در فروشگاه گلکسی احتمالاً به این معنی است که کاربران برای استفاده از نسخه جدید Quick Share مجبور نخواهند بود منتظر به‌روزرسانی One UI 6.1 باشند.

تبلت های جدید Quick Share تلفن های فروشگاه گلکسی

تبلت های جدید Quick Share تلفن های فروشگاه گلکسی - چیکاو

سامسونگ و گوگل سیستم های اشتراک گذاری فایل خود را داشتند و در حالی که Nearby Share در دستگاه های سامسونگ در دسترس بود، شرکت کره جنوبی اولویت اشتراک گذاری سریع را در تلفن ها و تبلت های خود ارائه داد. علاوه بر این، Nearby Share به سرعت اشتراک‌گذاری سریع نبود. بنابراین، شرکت ها گرد هم آمدند و کاری معقول انجام دادند. آنها سیستم های اشتراک فایل خود را در یک سرویس ادغام کردند و اکنون به اشتراک گذاری سریع نامیده می شود. همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی غیرسامسونگ نیز به‌روزرسانی Nearby Share را دریافت می‌کنند و پس از آن به اشتراک گذاری سریع تغییر نام می‌دهند.

نسخه جدید Quick Share اکنون در فروشگاه مایکروسافت برای دستگاه‌های دارای ویندوز 10 و ویندوز 11 نیز در دسترس است. به زودی می‌توانیم شاهد ادغام Quick Share از سامسونگ و Nearby Share برای ویندوز از Google باشیم. یک سیستم اشتراک‌گذاری فایل ساده و جهانی، کل تجربه را به AirDrop اپل نزدیک‌تر می‌کند، که در همه دستگاه‌های آن، از جمله تلفن، تبلت، لپ‌تاپ، رایانه و غیره در دسترس است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.