Nearby Share گوگل با Quick Share سامسونگ ادغام شد

چند روز پیش فاش شد که گوگل می تواند قابلیت اشتراک گذاری فایل Nearby Share خود را با Quick Share سامسونگ ادغام کند. حالا گوگل آن را رسمی کرده است. Nearby Share گوگل در Quick Share سامسونگ ادغام شده است که اکنون به سیستم اشتراک فایل پیش فرض برای اندروید تبدیل شده است.

دیگر نیازی نیست با دو سیستم به اشتراک گذاری فایل سر و کار داشته باشید.

گوگل با سامسونگ همکاری می کند تا سیستم اشتراک گذاری سریع فایل اندروید را به طور پیش فرض ایجاد کند

در جریان نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، گوگل چند اطلاعیه در رابطه با اندروید منتشر کرد. یکی از این اعلان‌ها تغییر نام تجاری و ادغام Nearby Share بود که سیستم اشتراک‌گذاری فایل پیش‌فرض برای اندروید (تلفن‌ها و تبلت‌ها) و دستگاه‌های دارای سیستم عامل کروم بود. Nearby Share با سیستم اشتراک گذاری فایل Quick Share سامسونگ ادغام شده است.

این بدان معناست که نسخه جدیدتر Quick Share سیستم اشتراک فایل پیش‌فرض در همه دستگاه‌های Android و Chrome OS خواهد بود. به گفته گوگل، این ویژگی جدید که اکنون دارای لوگوی جدیدی است، از ماه آینده آغاز خواهد شد. این بدان معناست که سیستم جدید به عنوان بخشی از به‌روزرسانی سیستم Google Play منتشر خواهد شد.

گوگل می گوید نسخه جدید Quick Share بهترین جنبه های Nearby Share و Quick Share را دارد. بنابراین می‌توانید اسناد، فایل‌ها، تصاویر، پیوندها، متن، ویدیوها و سریع‌تر و کارآمدتر را بین دستگاه‌های Android و Chrome OS به اشتراک بگذارید.

گوگل همچنین اپلیکیشن Nearby Share را برای ویندوز به‌روزرسانی می‌کند تا بتوانید فایل‌ها را با رایانه‌های دارای ویندوز 10 یا ویندوز 11 نیز به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، برنامه Nearby Share برای Windows از رایانه‌هایی که از پردازنده‌های ARM استفاده می‌کنند پشتیبانی نمی‌کند، اما Google می‌تواند آن برنامه را برای پشتیبانی از تراشه‌های ARM نیز به‌روزرسانی کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که با سازندگان رایانه شخصی و لپ‌تاپ برای پیش‌نصب Quick Share روی دستگاه‌هایشان همکاری می‌کند و ال‌جی به عنوان اولین شریک معرفی شده است. لپ‌تاپ‌های آینده ال‌جی با قابلیت اشتراک‌گذاری سریع از قبل نصب خواهند شد. با یک ضربه سریع، می‌توانید ببینید کدام دستگاه‌های سازگار با اشتراک‌گذاری سریع در این نزدیکی وجود دارند و فایل‌ها را به‌صورت بی‌سیم با آنها به اشتراک بگذارید. طبق معمول، می‌توانید از طریق تنظیمات حریم خصوصی انتخاب کنید چه کسی می‌تواند فایل‌ها را با شما به اشتراک بگذارد (فقط شما، مخاطبینتان یا همه افراد اطراف).

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.