تلویزیون‌های OLED جدید سامسونگ روشن‌تر و دارای پوشش Glare Free هستند

سامسونگ در آستانه نمایشگاه CES 2024 از تلویزیون های OLED جدید خود رونمایی کرد. سری جدید تلویزیون های OLED این شرکت از پنل های QD-OLED استفاده می کند، اما سامسونگ می تواند از پنل های OLED WRGB ال جی در برخی از مدل های تلویزیون خود استفاده کند. این تلویزیون های OLED جدید دارای روشنایی بالاتر، عملکرد سریع تر، کیفیت تصویر بهبود یافته و پوشش ضد تابش نور هستند.

مجموعه تلویزیون‌های QD-OLED سامسونگ همچنین نسخه 2024 سیستم عامل تایزن را اجرا می‌کند. سامسونگ همچنین تلویزیون های جدید QLED، Neo QLED و Micro LED را معرفی کرده است.

مجموعه تلویزیون های OLED سامسونگ در سال 2024 دارای پوشش OLED Glare Free و روشنایی بالاتر است.

سه مدل در مجموعه تلویزیون های OLED 2024 سامسونگ وجود دارد: S85D، S90D و S95D.

S95D از همه آنها پریمیوم است و در اندازه های 55، 65 و 77 اینچی موجود است. S85D و S90D در اندازه های مختلف از 42 اینچ تا 83 اینچ موجود هستند. مدل های 42 اینچی، 50 اینچی و 83 اینچی ممکن است از پنل های OLED WRGB LG Display استفاده کنند، اما هنوز تایید نشده است.

تمام تلویزیون های جدید دارای وضوح 4K و پوشش “OLED Glare Free” هستند. ویژگی OLED Glare Free انعکاس منابع نور مجاور مانند لامپ‌ها، درها و پنجره‌ها را به لطف یک لایه پوشش سخت و الگوی پوشش سطحی کاهش می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که فناوری آن این کار را در عین حفظ دقت رنگ انجام می‌دهد، همانطور که توسط گواهی Pantone Validated ثابت شده است.

S95D ادعا می کند رنگ های دقیق، سیاهی عمیق تر و سفیدی کامل را ارائه می دهد. این مدل تلویزیون در مقایسه با S95C دارای 20 درصد روشنایی بالاتر است که می تواند به معنای حداکثر روشنایی 1800 نیت باشد. همچنین دارای نرخ رفرش 144 هرتز، گواهینامه AMD FreeSync Premium Pro، HDR10+ Adaptive و بازی +HDR10 برای بازی بدون اشک و HDR است. این تلویزیون ها دارای چهار پورت HDMI 2.1 هستند که تصاویری تا 4K 120 هرتز را ارائه می دهند. برای استفاده از نرخ رفرش 144 هرتز، ممکن است دارای پورت DisplayPort 1.4 باشد.

سری تلویزیون های سامسونگ دیلی پلاس 2024 - چیکاو

سری تلویزیون های سامسونگ دیلی پلاس 2024

این تلویزیون ها همچنین دارای سیستم عامل Tizen 2024 هستند که چندین ویژگی جدید و رابط کاربری بهبود یافته را ارائه می دهند. Samsung TV Plus دارای یک رابط کاربری به روز شده است که محتوای جدید را برجسته می کند و دسته بندی جدیدی دریافت می کند.

همچنین با حساب سامسونگ کاربران متصل می شود تا توصیه های محتوای شخصی شده را ارائه دهد. آنها همچنین دارای Samsung Gaming Hub هستند و با لوازم جانبی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub»، مانند PDP Replay Midnight Blue، سازگار هستند.

از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به نسخه 2024 Q-Symphony اشاره کرد که به تلویزیون‌های جدید اجازه می‌دهد با چندین نوار صوتی و بلندگوی بی‌سیم جفت شوند. این تلویزیون ها همچنین دارای 360 Audio، AirPlay 2، Mobile Smart Connect، Matter، Multi Control، Samsung Daily+، Samsung Health، SmartThings Hub، Vibrary و Workout Tracker هستند.

سامسونگ همچنین ویژگی‌های دسترسی بیشتری را اضافه کرده است، از جمله زیرنویس صوتی، حالت Relumino Together و Remote for Barrier Free. سامسونگ هنوز قیمت یا در دسترس بودن تلویزیون‌های OLED جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم تا قبل از پایان سه‌ماهه اول سال 2024 در برخی کشورها عرضه شوند. آنها در غرفه CES 2024 این شرکت به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.