لپ تاپ Galaxy Book 3 Go سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ یک لپ تاپ جدید مقرون به صرفه با نام Galaxy Book 3 Go را با سیستم عامل ویندوز 11 و اتصال 5G عرضه کرده است. این جانشین گلکسی بوک 2 گو است که سال گذشته عرضه شد و دارای همان پردازنده اسنپدراگون است که مدل جدیدتر را تامین می کند. مشخص نیست که Galaxy Book 3 Go چه ویژگی های جدیدی را در مقایسه با نسخه قبلی خود به ارمغان می آورد. از آنچه می توانیم بگوییم، این فقط یک گلکسی بوک 2 گو است که دوباره بسته بندی شده است و برای تکمیل مجموعه گلکسی بوک 3 راه اندازی شده است.

گلکسی بوک 3 گو در کره جنوبی 557700 KRW (430 دلار) قیمت دارد و از 2 ژانویه 2023 از طریق فروشگاه سامسونگ (آنلاین و آفلاین) و سه اپراتور شبکه تلفن همراه (KT، LG Uplus و SKT) در دسترس خواهد بود. این لپ تاپ برای دانش آموزان و به عنوان یک لپ تاپ ثانویه برای مراجعه کنندگان اداری طراحی شده است.

مشخصات و ویژگی های Galaxy Book 3 Go 5G

صفحه کلید Samsung Galaxy Book 3 Go 5G Trackpad - چیکاو

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو را به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD و پوشش ضد تابش نور مجهز کرده است. این لپ تاپ دارای یک وب کم 720p، یک صفحه کلید بدون کلید و یک ترک پد بزرگ است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c+ Gen 3 استفاده می کند که دارای چهار هسته CPU Cortex-A78، چهار هسته CPU Cortex-A55 و یک پردازنده گرافیکی Adreno است. این چیپست با استفاده از فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته شده است. این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت رم LPDRRx، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eUFS و اسلات کارت microSD است.

این سیستم عامل ویندوز 11 هوم را اجرا می کند و دارای چندین ویژگی اکوسیستم گلکسی از جمله سوئیچ خودکار Buds، Multi Control، Second Screen و Quick Share است.

همچنین دارای 5G، Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.1 برای اتصال بی سیم است. گزینه های اتصال سیمی شامل یک پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C و یک جک ترکیبی هدفون + میکروفون با کانکتور 3.5 میلی متری است.

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو  15.5 میلی متر ضخامت و تنها 1.43 کیلوگرم وزن دارد. شارژ سریع 45 واتی دارد و پس از 30 دقیقه شارژ می‌تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد. دارای دو بلندگوی 1.5 واتی در حالت استریو. تنها چیزی که در مقایسه با Galaxy Book 2 Go جدید است، شارژ سریعتر است.

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو سفید - چیکاو

یکی از مقامات Samsung Electronics به مناسبت این رونمایی گفت: Galaxy Book 3 Go 5G محصولی است که به طور قابل توجهی محیط کار رایانه های شخصی نوت بوک را با شبکه فوق سریع 5G و اکوسیستم گلکسی گسترش می دهد. گلکسی تمام بهره وری، قابلیت حمل و اتصال از طریق 5G را دارد. امیدواریم با Book 3 Go 5G بتوانید در هر زمان و هر مکان، یک زندگی هوشمند رایگان را تجربه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.