کل لپ تاپ گلکسی بوک 4 به صفحه نمایش لمسی مجهز شده است

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک 4 سامسونگ نسبت به مدل‌های بوک 3 چند ارتقا دارند و شاید مهم‌ترین تغییر مربوط به نمایشگرهای AMOLED جدید باشد. تمام سری گلکسی بوک 4 که امروز معرفی شدند دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

سری گلکسی بوک 3 به جز مدل 360 دارای نمایشگرهای غیر لمسی بود. اما برای لپ‌تاپ‌های نسل جدید، سامسونگ قابلیت‌های صفحه‌نمایش لمسی را در همه جا اضافه کرده است. گلکسی بوک 4 پرو، گلکسی بوک  4 پرو 360 و گلکسی بوک 4 اولترا همگی دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

سامسونگ هنوز مدل پایه گلکسی بوک 4 (غیر پرو) را معرفی نکرده است، و در صورت وجود، باید مشخص شود که آیا آن نیز دارای پنل AMOLED لمسی ارتقا یافته است یا خیر.

قلم S همچنان یک ویژگی مدل 360 است

با فعال بودن کنترل‌های صفحه لمسی در کل مجموعه، کاربران Book 4 پرو و اولترا می‌توانند با استفاده از صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، پد لمسی و صفحه‌نمایش AMOLED به‌طور یکپارچه در سیستم عامل Windows 11 Home حرکت کنند.

شایان ذکر است که اگرچه کنترل‌های لمسی در حال حاضر توسط هر سه مدل لپ‌تاپ Book 4 پشتیبانی می‌شوند، به نظر می‌رسد S Pen یک ویژگی انحصاری 360 باقی مانده است. با توجه به اینکه گلکسی بوک 4 پرو 360 تنها نسخه مجهز به لولای 360 درجه است که می تواند یک عامل تبلت را فعال کند، منطقی است.

لپ‌تاپ‌های جدید بوک 4 دارای نمایشگر AMOLED WQXGA+ با روشنایی 400 نیت، حجم رنگ 120% DCI-P3 و نرخ تجدید متغیر 48 تا 120 هرتز هستند.

سامسونگ لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک 4 پرو و اولترا را در تاریخ 2 ژانویه در کره عرضه خواهد کرد. سپس این لپ‌تاپ‌ها به تدریج در بازارهای منتخب بیشتری عرضه خواهند شد. قیمت ها از 2.89 میلیون وون (2234 دلار) برای Galaxy Book 4 Pro شروع می شود و می تواند تا 5.09 میلیون وون (3933 دلار) برای زیباترین پیکربندی Book 4 Ultra افزایش یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.