شیائومی 14 اولترا به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود

گفته می شود شیائومی در حال کار بر روی یک اسکنر اولتراسونیک تک نقطه ای است. بنابراین کاربران همچنان می توانند انگشت خود را روی یک نقطه خاص از صفحه نمایش قرار دهند.

نکات برجسته

  • انتظار می رود شیائومی 14 اولترا دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش باشد.
  • اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک سریع‌تر هستند و به کاربران اجازه می‌دهند قفل دستگاه خود را حتی با انگشتان مرطوب باز کنند.

فاش های زیادی در مورد مدل گوشی هوشمند شیائومی 14 اولترا منتشر شده که پیش بینی می شود بهترین نسخه در سری Xiaomi 14 باشد که اخیراً راه اندازی شده است. با وجود اینکه مدل برتر این سری است، انتظار نمی رود تا سال آینده عرضه شود.

به تازگی مشخصات دوربین و ظرفیت باتری شیائومی 14 Ultra به بیرون درز کرده است. اکنون، یک مشاور فاش کرده است که گوشی آینده احتمالاً دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش خواهد بود.

به گزارش MySmartPrice، یک پست اخیر توسط Tipster Digital Chat Station (DCS) نشان می دهد که شیائومی به استفاده از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش با مدل گوشی هوشمند شیائومی 14 اولترا روی بیاورد.

اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک سریع‌تر هستند و به کاربران اجازه می‌دهند قفل دستگاه خود را حتی با انگشتان مرطوب باز کنند.

DCS اشاره کرد که شیائومی در حال آزمایش اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک برای دستگاهی است که انتظار می رود سال آینده عرضه شود. اگرچه این دستگاه خاص توسط راهنمایی‌کننده فاش نشده است، اما جدول زمانی اشاره شده توسط DCS نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا ممکن است دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک باشد.

شیائومی در حال توسعه یک اسکنر اولتراسونیک تک نقطه‌ای است که احتمالاً کاربران را ملزم می‌کند انگشت خود را روی یک نقطه خاص روی صفحه نمایش قرار دهند. با این وجود، علیرغم این نیاز، از اسکنرهای اثر انگشت نوری معمولی در تمام جنبه‌های دیگر پیشی می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.