وان پلاس 12 با مشخصات و ویژگی های سطح بالا گل سرسبد پرچمداران است

رئیس وان پلاس چین، لی جی، گوشی هوشمند آینده شرکتش وان پلاس 12 را تحسین کرده است و روی کاغذ نمی توان منکر این بود که این دستگاه می تواند بسیار خاص باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ رفرش 120 هرتز است. با شایعات اوج روشنایی 4500 نیت، صفحه نمایش وان پلاس 12 روشن ترین صفحه نمایش در هر گوشی هوشمندی خواهد بود.

در زیر کاپوت، پردازنده قدرتمند 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 را به همراه حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 خواهید دید. گفته می شود تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. باتری 5400 میلی آمپر ساعتی باید از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

این صفحه نمایش دارای ویژگی است که اجازه می دهد ورودی های لمسی به طور دقیق زمانی که صفحه نمایش خیس است ضبط شوند و همچنین تلفن دارای یک بلستر IR است که می تواند تلویزیون را از راه دور کنترل کند. و امروز، حتی اطلاعات بیشتری به دست آوردیم که نشان می دهد چرا وان پلاس 12 نه تنها یک قاتل پرچمدار، بلکه یک پرچمدار قاتل نیز خواهد بود.

لی از وان پلاس، در تمجید از گوشی آینده، در مورد ویژگی های “نامرئی” از جمله لمسی گوشی صحبت کرد. وان پلاس 12 دارای اولین موتور ارتعاشی بیونیک توربو در جهان است که قدرتمندترین موتور لرزش در صنعت گوشی های هوشمند را به این گوشی می دهد. و این دستگاه همچنین مجهز به “اسکنر اثر انگشت فوق العاده نازک زیر صفحه نمایش” خواهد بود. طرفداران وان پلاس امیدوارند که این بدان معنی است که وان پلاس به جای سنسورهای نوری که در گذشته استفاده می کرد، از سنسور اولتراسونیک سریعتر و ایمن تر در تلفن جدید خود استفاده می کند.

بله، وان پلاس 12 ممکن است داغ به نظر برسد و ممکن است “دور” باشد به این معنا که موفق خواهد شد. اما به دلیل گنجاندن “اولین سیستم اتلاف حرارت دو چرخه یکپارچه جهان” نباید هیچ مشکل حرارتی داشته باشد. این شامل یک محفظه بخار 9140 میلی‌متر مربعی است که مساحتی معادل 38547 میلی‌متر مربع را پوشش می‌دهد. وظیفه محفظه بخار این است که گرما را از چیپ ست دور کند و آن را به قسمت خنک تری از محفظه منتقل کند.

انتظار می رود وان پلاس 12 این هفته در چین و احتمالاً در 24 ژانویه برای بازارهایی مانند ایالات متحده و هند (به ترتیب سومین و دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان) رونمایی شود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.