نقشه اپل برای رقابت با نقشه گوگل باید یک نقص بزرگ را برطرف کند

در حالی که اپل در چند سال گذشته ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به نقشه‌ها اضافه کرده، گوگل نیز همین کار را کرده است. اما یک منطقه وجود دارد که اپل پشت گوگل مپ قرار دارد و در پستی توسط Redditor Daehtop_Yrrah به آن اشاره شده است. در این پست آمده است: “بخش جدیدی از بزرگراه نزدیک من تقریباً دو هفته پیش افتتاح شد. نقشه های اپل هنوز آن را نشان نمی دهد، Google Maps قبل از باز شدن آن را با علائم “جاده بسته” نشان داده است. Apple Maps بزرگراه را نشان می دهد اما نقشه اپل خیر!

همانطور که در پست Reddit و Autoevolution اشاره شد، اپل در به روز رسانی سریع نقشه ها برای نشان دادن جاده های تازه باز شده مشکل دارد. به نظر نمی رسد این مشکل برای Google Maps باشد. راهی برای گفتن یک جاده جدید به اپل وجود دارد. می‌توانید یک «پین» در آن منطقه در Maps بچسبانید و «یک مشکل» را گزارش کنید. گزینه‌ها شامل افزودن یک خیابان جدید یا گزارش «چیز دیگری» است. اگر دومی را انتخاب کنید، می توانید هر مشکل دیگری را که ممکن است با برنامه دارید ذکر کنید.

سایر Redditors در مورد شرایط مشابه نوشته اند. یکی از مشترکین Reddit با نام کاربری “Lambor14” پست کرد، “من با همین مشکل روبرو شده ام. این بسیار عجیب است زیرا داده های بسته شدن جاده آنها تقریباً همیشه به روز است حتی در مبهم ترین مکان ها، اما آنها به ندرت می توانند جاده های جدید را به موقع اضافه کنند. من به قدری ناامید شدم که برای گزارش تک تک بخش‌های گمشده سیستم آزادراه لهستان و هر مشکل کوچکی که در ورشو متوجه شدم، وارد یک تلاش جانبی بزرگ شدم. تاکنون اپل در پردازش درخواست‌ها بسیار کند بوده است، اما تا زمانی که آنها همه چیز را اضافه کنند، من راضی خواهم بود.”

با این حال، اکثر کاربران نقشه اپل ترجیح می دهند که تغییرات در جاده ها در اسرع وقت انجام شود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.