گوگل مپ چند رنگ جدید تازه برای رابط کاربری خود دریافت می کند

پس از ارائه ویژگی های جدید، از جمله نمای همه جانبه برای مسیرها، ناوبری دقیق تر، و فیلترهای حمل و نقل، نقشه های گوگل با رنگ های جدیدی ارائه می شود. این رنگ ها ظاهری تازه به محبوب ترین نقشه های ناوبری می دهند. به عنوان مثال، سایه روشن تر از رنگ سبز برای پارک ها و طبیعت استفاده می شود.

به لطف پالت رنگی جدید، عناصر درون نقشه گوگل به راحتی قابل تشخیص هستند. جاده ها رنگ های جدیدی می گیرند، از سفید مایل به خاکستری. این به گوگل مپ این امکان را می‌دهد که رنگ سفید را برای گذرگاه‌های خیابان اعمال کند، که اکنون در سطوح کوچک‌تر قابل مشاهده است. رنگ خاکستری باعث می شود که مسیرهای دنباله دار بر روی نقشه برجسته شوند. ساختمان ها و سازه ها هنوز خاکستری یا زرد روشن هستند.

رنگ‌های جدید Google Maps به طور گسترده برای کاربران اندروید و iOS منتشر می‌شوند

با به‌روزرسانی رنگی جدید گوگل مپ، اکنون بزرگراه‌ها بسیار تیره‌تر شده‌اند، با رنگ‌های آبی. این یک نمای ساده از تمام جاده ها می دهد. جاده با رنگ‌های جدید بسیار تمیزتر به نظر می‌رسد، اما در مقابل آب، که از سایه آبی روشن‌تری استفاده می‌کند، کمتر متمایز می‌شود. رستوران‌ها اکنون با سنجاق‌های زرد و نارنجی کمتر متمایز هستند.

به طور کلی، پالت رنگی جدید برای گوگل مپ کاملاً قابل توجه است و به برنامه تجدید نظر بسیار مورد نیاز را می دهد. برخی از کاربران چندین هفته پیش پالت رنگی جدید را برای Google Maps دریافت کردند (از طریق 9To5Google)، با این حال، در حال حاضر، عرضه گسترده تری برای کاربران اندروید و iOS اتفاق می افتد. بنابراین، کسانی که رنگ های جدید را در Google Maps دریافت نکرده اند، اکنون آنها را دریافت می کنند. اگر رنگ‌های جدید را نمی‌بینید، می‌توانید برنامه گوگل مپ را به زور کنید تا رنگ‌ها بارگیری شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.