اقتصادی ترین هتل های کرمان

فلای تودی به شما کمک می‌کند اقتصادی‌ترین هتل‌های شهر کرمان را بشناسید و با توجه به امکانات آن‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند مناسب‌ترین هتل را برای اقامت چند روزه خود رزرو کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به‌طور کلی می‌توان گفت عواملی مانند شلوغی شهر و آب‌وهوا به‌صورت مستقیم روی قیمت هتل‌ها تاثیر می‌گذارند اما آنچه که بیشترین تاثیر را روی هزینه نهایی دارد خدمات این مکان است که معمولا با توجه به تعداد ستاره‌های آن مشخص می‌شود.

اگر قصد دارید سفری اقتصادی به کرمان را تجربه کنید علاو‌بر تهیه بلیط هواپیما ارزان باید در انتخاب مکان اقامت نیز دقت کنید. در ادامه این موارد را به‌طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

رزرو ارزان‌ترین هتل‌های کرمان از فلای تودی

در این سامانه لیست کاملی از هتل‌های 2 تا 5 ستاره کرمان وجود دارد. شما با کمی جست‌وجو به اطلاعات هتل‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید اقتصادی‌ترین اقامت‌گاه‌ها را بشناسید.

فلای تودی همچنین به شما در رزرو بلیط تهران کرمان با نازل‌ترین قیمت کمک می‌کند تا علاوه‌بر اقامتی ارزان بتوانید مسیر هوایی را نیز با کم‌ترین هزینه طی کنید و سفر به کرمان از تمام جوانب برای شما اقتصادی باشد.

معرفی هتل‌های اقتصادی کرمان

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و پرجاذبه را دارید اما هنوز در انتخاب هتلی اقتصادی مردد هستید ما در ادامه چند هتل ارزان با امکانات مناسب را به شما معرفی می‌کنیم. تمام این هتل‌ها را می‌توانید از طریق سامانه فلای تودی رزرو کنید.

هتل کرمان

یکی از ساده‌ترین هتل‌های شهر کرمان با 2 ستاره که می‌تواند به شما سفری اقتصادی هدیه دهد هتل کرمان است. از امکانات این مکان اقامتی باید به پارکینگ، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آباژور، پلکان اضطراری، سالن صبحانه، دمپایی، کمد لباس و مبلمان اشاره کرد.

به‌طور کلی باید گفت زمانی که هتل‌های زیر 5 ستاره را انتخاب می‌کنید نباید انتظار خدماتی مانند سونا، جکوزی، باشگاه، استخر و مواردی از این قبیل داشته باشید. اما همان خدمات معمولی باید با بهترین کیفیت ارائه شوند.

در این هتل علاوه‌بر صبحانه رایگانی که ارائه می‌شود به اینترنت رایگان نیز دسترسی خواهید داشت. تلویزیون، سرویس بیدارباش، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر امکانات این هتل ارزان که از طریق فلای تودی قابل رزرو است به‌شمار می‌آیند.

هتل گواشیر کرمان

دیگر هتل مناسب که در کرمان وجود دارد با نام گواشیر شناخته می‌شود. اقامت در این هتل 3 ستاره راحت و بی‌دردسر است. همچنین برای رزرو اتاق‌های آن لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید.

از امکانات هتل گواشیر باید به سالن صبحانه، پارکینگ، پلکان اضطراری، آسانسور، دستگاه واکس کفش، وای‌فای، روم‌سرویس، نمازخانه، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم اعلام حریق و لوازم بهداشتی ضروری اشاره کرد.

این هتل در بزرگ‌راه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین واقع شده و دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف کرمان و اماکن دیدنی دارد. به همین دلیل نیز با رزرو آن از طریق فلای تودی می‌توانید اقامتی راحت با کم‌ترین هزینه را تجربه کنید.

هتل پویا کرمان

هتل پویا در کرمان، چهارراه ابوحامد، خیابان مهدیه، جنب کوچه شماره یک واقع شده است. در این هتل 3 ستاره امکانات رفاهی متنوعی برای مسافران فراهم شده تا بتوانند با پرداخت کم‌ترین هزینه اقامت راحتی در کرمان تجربه کنند.

از امکانات هتل پویا باید به کافی‌شاپ، لابی، آسانسور، مبلمان، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، لوازم بهداشتی ضروری، زنگ هشدار، چای‌ساز، سیستم اعلام حریق، آباژور، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، روم سرویس و خدمات لباسشویی اشاره کرد.

این هتل نیز مانند بسیاری از مکان‌های اقامتی برای جذب مسافر خدمات اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. همچنین امکانات دیگر آن شامل اتاق چمدان، سالن همایش، عکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی و تلویزیون است.

هتل کرمانیا کرمان

هتل کرمانیا با اینکه 2 ستاره دارد اما امکانات متنوعی در اختیار مسافران قرار می‌دهد و هزینه یک شب اقامت در آن گاهی نسبت به هتل‌های 3 ستاره بیشتر است. اما امکانات و خدمات خوب آن باعث شده بین مسافران محبوبیت زیادی داشته باشد.

این هتل در بلوار جمهوری، جمهوری 17 واقع شده و از امکانات آن می‌توان به وای‌فای، لاندری، رستوران، آسانسور، پارکینگ، لابی، زنگ هشدار، لوازم بهداشی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، روم سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، تلفن، مبلمان، صندوق امانات، کتابخانه، تلوزیون، کپسول آتش‌نشانی و یخچال اشاره کرد.

با توجه به هزینه‌ای که بابت هر شب اقامت در این هتل دریافت می‌شود امکانات خوبی نیز در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. شما می‌توانید غذای خود را از رستوران مجموعه سفارش دهید تا هزینه‌های پیک یا ایاب‌وذهاب کاهش یابد. به همین دلیل در بین‌ هتل‌های اقتصادی قابل رزرو از فلای تودی محبوبیت زیادی دارد.

هتل اخوان کرمان

اگر هتلی با قیمت مناسب می‌خواهید که ساختمانی با ظاهر مدرن و جذاب داشته باشد هتل اخوان بهترین گزینه است. اتاق‌های قابل سفارش در این اقامت‌گاه نیز از ظاهر خوبی برخوردار هستند.

هتل اخوان در میدان آزادی شهر کرمان، خیابان شهید صدوقی واقع شده و می‌توان گفت دسترسی از آن به ‌برخی مکان‌های مهم شهر خوب است. افرادی که این هتل را از طریق فلای تودی رزرو کرده‌اند نسبت به خدمات آن رضایت داشته‌اند.

از امکانات هتل اخوان می‌توان به رستوران با ظرفیت 150 نفر، مینی‌بار، زنگ هشدار، جعبه کمک‌های اولیه، پارکینگ، لابی، تلویزیون در لابی، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، صندوق امانات، سرویس گرمایشی و سرمایشی، نمازخانه و سرویس بیدار باش اشاره کرد.

هتل ناز کرمان

دیگر هتل کرمان که از امکانات خوبی برخوردار است و اتاق‌های متنوع با خدمات مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد هتل ناز کرمان است که 2 ستاره دارد اما با اقامت در آن به امکانات مختلفی دسترسی خواهید داشت.

از خدمات رفاهی و امکانات هتل ناز می‌توان به تاسیس رستوران ایرانی، پارکینگ، حمام، اتاق چمدان، لاندری، صندوق امانات و مینی‌بار اشاره کرد.

برای رزرو این هتل یا دیگر مکان‌های اقامتی در کم‌ترین قیمت می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سامانه امکان بررسی خدمات هتل‌ها، قیمت آن‌ها، موقعیت مکانی و مواردی از این قبلی وجود دارد. همچنین در کنار رزرو مکانی برای اقامت، می‌توانید بلیط رفت‌ و برگشت خود را نیز از این سایت تهیه کنید.

جمع‌بندی

فلای تودی به شما لیست کاملی از هتل‌های کرمان را نمایش می‌دهد تا با بررسی قیمت، خدمات و موقعیت مکانی آن‌ها هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. از ارزان‌ترین اقامت‌گاه‌های کرمان باید به هتل کرمان، گواشیر، پویا، کرمانیا، اخوان و ناز اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.