4 بازار استانبول که باید به آن ها سر بزنیم

پرواز تهران استانبول یکی از پرتکرارترین و پرتردد ترین پروازهای ایران است که بدون تاخیر و با بهترین کیفیت خدمات ارائه می‌شود. در این بین سفر به استانبول می‌تواند به شدت حال و هوای شما را عوض کند. استانبول بازارهای متعدد و متنوعی دارد که در فصول مختلف سال با هدف جذب گردشگران و مسافران و بالا بردن میزان فروش خود جشنواره‌های متعدد و تخفیفات ویژه‌ای را عرضه می‌کنند. البته تمامی این بازارها و مراکز خرید را نمی‌توان در یک یا دو سفر و طی گشت و گذارهای سریع روزانه ملاقات کرد. پس در این مطلب ما را همراهی کنید تا با هم چهار بازار از بهترین بازارهای این شهر را مشاهده کرده و گشت و گذاری جذاب در آن‌ها داشته باشیم.

بهترین بازارها و مراکز خرید استانبول

شاید ندانید که مراکز خرید استانبول به دو قسمت آسیایی اروپایی تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن‌ها جاذبه‌های خرید خاص خود را دارند. حالا با هم و در کنار هم سری به مراکز خرید اروپایی و سپس به مراکز خرید آسیایی این شهر خواهیم زد.

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

این مراکز خرید از بهترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول هستند.

مرکز خرید آک مرکز

اولین مرکز خرید که قصد داریم به شما معرفی کنیم مرکز خرید آک مرکز است که در دسته پرطرفدارترین مراکز خرید شهر استانبول قرار دارد. این مرکز به راحتی توانسته جایزه بزرگ و بین المللی طراحی و توسعه مراکز خرید و مراکز تجاری را به خود اختصاص دهد. به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه آتیلر قرار گرفته و فاصله اندکی تا محله بشیکتاش دارد. این مرکز خرید در حال حاضر لباس‌های مردانه و زنانه را ارائه می‌کند که در کنار آن‌ها لباس‌های ورزشی، لوازم خانه و لوازم آرایشی بهداشتی هم عرضه می‌شوند. ساعت فعالیت آن از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید.

مرکز خرید جواهیر

این مرکز خرید هم از دیگر مراکز خرید پرطرفدار استانبول است که در دسته بزرگترین مراکز خرید نیز قرار دارد. در محله شیشلی قرار گرفته و برندهای خوشنام و متعددی در آن حضور دارند. شما با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید پوشاک‌ برندی مانند زارا، آدیداس و اسپیس را برای خود تهیه کنید. ضمن اینکه در این مرکز خرید کاربری‌های دیگری مانند سالن همایش، سالن سینما، شهر بازی کودکان و سالن بولینگ هم قرار گرفته است. ساعت فعالیت این مرکز خرید هم از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون هم از دیگر مراکز خرید بخش اروپایی استانبول است که در سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در دسته مراکز تجاری تفریحی قرار دارد. شما با مراجعه به این مرکز خرید به راحتی می‌توانید اولین و جذاب‌ترین فروشگاه کمپانی اپل را نیز مشاهده کنید. این مرکز خرید مملو از فروشگاه‌های متعدد و بزرگ لوازم و تجهیزات ورزشی و پوشاک خوشنام از برندهای جهانی است. بدون شک تفریح و گشت و گذار در این مرکز خرید به شدت شما را جذب خود می‌کند. ساعت فعالیت این مرکز خرید هم از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در نظر گرفته شده است.

اوت لت ونیزیا

اوت لت ونیزیا در استانبول در محله عثمان پاشا واقع شده و معماری آن دقیقاً شبیه به شهر ونیز در ایتالیا است. در این مرکز خرید یک دریاچه مصنوعی قرار داده شده و گردشگران و مسافران به راحتی می‌توانند با استفاده از قایق در آن رفت و آمد و گردش کنند. در این مرکز خرید هم مانند سایر مراکز خرید لوکس استانبول به راحتی می‌توانید برندهای متنوعی مانند نایکی، آدیداس، ال سی وایکیکی و کوتون را مشاهده کنید. ضمن اینکه رستوران‌های متعدد و متنوعی از غذاهای بین المللی تا غذاهای محلی ترکیه در این مرکز خرید فعال هستند. ساعت فعالیت این مرکز خرید هم مانند دیگر مراکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در نظر گرفته شده است.

مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

در ادامه بد نیست سری هم به مراکز خرید بخش آسیایی استانبول بزنیم. 2 مرکز خرید معروف و لوکس که مانند بخش اروپایی بهترین برندها در آن‌ها مستقر هستند.

مرکز خرید پالادیوم

اولین مرکز خرید از مراکز خرید بخش آسیایی استانبول مرکز خرید پالادیوم نام دارد. نمای بزرگ و شیشه‌ای دارد و با ظاهر جذاب و متفاوتش که انعکاس آسمان را به شما نشان می‌دهد، در همان نگاه اول چشمان شما را به خود خیره می‌کند. این مرکز خرید هم مملو از برندهای خوشنام و معتبر جهانی مانند زارا، آدیداس و غیره است. ضمن اینکه ساعت فعالیت این مرکز خرید هم مانند سایر مراکز خرید از ۱۰ حساب تا ۱۰ شب در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید اُپتیموم

دومین مرکز خرید بخش آسیایی مرکز خرید اُپتیموم نام دارد. معماری بسیار باشکوه و جذابی داشته و یکی از معروف‌ترین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول است. در این مرکز خرید امکانات رفاهی و گردشگری فراوانی مانند کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، فودکرت، سینما، پارکینگ و پیست اسکی روی یخ برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است. این مرکز خرید شعبات دیگری در آنکارا و ازمیر هم دارد که با همین کیفیت فعال بوده و در حال خدمت رسانی به گردشگران مسافران و شهروندان ترکیه است. ساعت فعالیت این مرکز خرید هم مجدداً از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب تعیین شده است.

مراکز خرید استانبول برای خرید و دیگر هیچ

در این مطلب تلاش کردیم تا مراکز خرید استانبول و البته بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. همانطور که متوجه شدید مراکز خرید را در 2 دسته مراکز خرید بخش اروپایی و مراکز خرید بخش آسیایی دسته‌بندی کرده و به شما معرفی کردیم. البته همانطور که می‌دانید شهر استانبول و مراکز خرید آن هم مانند سایر شهرها در دیگر نقاط دنیا، فصل‌هایی مخصوص خرید دارد که در آن فصل‌ها شما می‌توانید از بهترین برندها و معروف‌ترین فروشگاه‌های دنیا خریدهای متفاوت و اقتصادی با بهترین و نازل‌ترین قیمت‌ها را تجربه کنید. در هر حال اگر تصمیم به سفر به سمت استانبول را داشتید بهتر است با مراکز و مجموعه‌های معتبر و خوشنامی مانند اسنپ تریپ سفر کرده از خدمات بی‌نظیر و با کیفیت آن‌ها استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.