ریلمی GT5 پرو در بنچمارک ظاهر شد: پردازنده، رم و موارد دیگر فاش شد

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند ریلمی GT5 پرو خود است. این شرکت از طریق یک سری تیزر به تدریج از ویژگی های این گوشی رونمایی کرده است. اکنون گوشی هوشمند ریلمی GT5 پرو بر روی پلتفرم بنچمارک ظاهر شده است.

نکات برجسته

  • گوشی هوشمند ریلمی GT5 پرو بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.
  • انتظار می رود GT5 پرو تا 16 گیگابایت رم داشته باشد.
  • این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 1229 و 4699 امتیاز کسب کرد.

لیست Geekbench از گوشی هوشمند آینده GT5 پرو توسط MySmartPrice مشاهده شد.

طبق این لیست، ریلمی GT 5 پرو می‌تواند از پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 3 SoC با حداکثر سرعت کلاک CPU 3.30 گیگاهرتز استفاده کند.

مدل آینده گوشی هوشمند می‌تواند با حداکثر 16 گیگابایت رم عرضه شود و احتمالاً بر روی اندروید 14 خارج از جعبه کار خواهد کرد.

این دستگاه در تست تک هسته ای 1229 امتیاز و در تست چند هسته ای 4699 امتیاز کسب کرد.

ریلمی تایید کرده است که این گوشی از حسگر Sony Lytia استفاده خواهد کرد. با این حال، این شرکت مشخص نکرده است که دقیقاً کدام سنسور سونی Lytia خواهد بود. ممکن است سنسور Sony LYT-808 باشد. انتظار می‌رود این سنسور اولیه Sony LYT-808 با یک ماژول دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX890) و یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌واید همراه شود.

ریلمی GT5 پرو سفید - چیکاو

اخیراً، مدیر ارشد اجرایی ریلمی، فرانسیس وانگ، در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشت که GT5 پرو “عصر جدیدی از تصاویر تله فوتو در نور کم” را آغاز خواهد کرد که حاکی از پیشرفت های قابل توجهی در قابلیت های عکاسی تله فوتو در شب است. او در پستی جداگانه اشاره کرد که این شرکت با موفقیت شارژ سریع 240 واتی را در GT5 پرو پیاده‌سازی کرده است و اکنون آماده است تا با GT5 پرو آینده به اوج جدید شارژ فلش برسد.

جرات درخشیدن | روزهای جشن ریلمی

ریلمی GT5 پرو قبلاً در وب‌سایت گواهی TENAA مشاهده شده بود که نشان می‌داد این دستگاه با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1264 x 2780 پیکسل عرضه می‌شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.