متن بررسی حریم خصوصی واتساپ را دریافت کردید؟

واتساپ برنامه پیام رسانی مورد علاقه ما است. از بحث های اداری گرفته تا برنامه ریزی یک سفر، همه چیز اینجا اتفاق می افتد. هنگامی که ما در مورد برخی از اطلاعات مهم در مورد خود در پلتفرم بحث می کنیم، حریم خصوصی و امنیت واتساپ کلیدی می شود. برای اطمینان از این امر، واتس اپ به طور مداوم به ارتقاء ویژگی های حفاظتی خود برای مقابله با تهدیدات روزافزون و در حال رشد ادامه می دهد و فضای امن تری برای چت ارائه می دهد. اکنون متا اخیراً برخی از ویژگی‌های حریم خصوصی جدید را به پلتفرم واتس‌اپ خود اضافه کرده است. بیایید در مورد آن بیشتر بدانیم.

نکات برجسته

  • متا از ویژگی های مختلف حریم خصوصی و امنیتی در واتساپ رونمایی کرده است.
  • این ویژگی در اینجا برای ایجاد آگاهی در مورد حریم خصوصی و امنیت است.
  • با کمک این، کاربران می توانند به سرعت تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی و مدیریت کنند.

متا اخیراً از ویژگی‌های مختلف حریم خصوصی و امنیتی در واتس‌اپ رونمایی کرده است. با این حال، کاربران زیادی از آن آگاه نیستند و بسیاری نیز از آن استفاده نمی کنند. خوب، این انگیزه پشت این افزوده جدید است. متا برای ایجاد آگاهی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت، “بررسی حریم خصوصی” را در واتس اپ معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا در یک مکان پیگیری کنند.

“بررسی حریم خصوصی” چیست؟

متن بررسی حریم خصوصی WhatsApp - چیکاو

اساساً، با کمک ویژگی “Privacy Checkup” در واتس اپ، کاربران می توانند به سرعت تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی و مدیریت کنند. این به کاربران این امکان را می دهد که مسئول اطلاعاتی باشند که منتشر می کنند و چه کسی می تواند آن را ببیند. کاربران می توانند در تمام تنظیمات حریم خصوصی که واتس اپ در تنظیمات واتس اپ ارائه می دهد پیمایش کنند. سپس کاربران می توانند تنظیمات متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و آنها را فعال کنند.

بسیاری از کاربران نیز پیام هایی در این زمینه از خود واتس اپ دریافت کردند که به آنها می گفت چگونه از آن استفاده کنند. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه استفاده از ویژگی “بررسی حریم خصوصی” در حساب واتساپ خود آورده شده است. برای شروع “بررسی حریم خصوصی” خود، به “تنظیمات” بروید و سپس در تنظیمات حریم خصوصی کلیک کرده و مرور کنید و روی “شروع بررسی” کلیک کنید.

در طی این فرآیند، چندین گزینه به شما نشان داده می شود و می توانید آنها را فیلتر کنید. اینها شامل افرادی می شود که می توانند با شما تماس بگیرند، شما را به گروه ها اضافه کنند و مخاطبین مسدود شده شما را مدیریت کنند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید، مانند تصویر نمایش داده شده، آخرین بازدید و وضعیت آنلاین و خواندن رسید.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی بیشتری اضافه کنید، می‌توانید این کار را با تنظیم پیام‌های ناپدید شده و فعال کردن پشتیبان‌های رمزگذاری شده سرتاسر انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.