مشخصات ویوو Y100 5G فاش شد؛ نوع چینی با هند متفاوت است!

ویوو قرار است این گوشی هوشمند میان رده را در 27 اکتبر (5 آبان) در چین رونمایی کند. امروز، این برند چند پوستر منتشر کرد تا طراحی، گزینه های رنگی، اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری خود را آشکار کند. این تاییدیه ها نشان می دهد که نوع چینی Y100 با نسخه هندی آن که در فوریه سال جاری به طور رسمی عرضه شد، متفاوت خواهد بود.

مشخصات کلیدی Vivo Y100 5G

برای یادآوری، نسخه هندی Vivo Y100 5G دارای صفحه نمایش تخت AMOLED با بریدگی کوچک، تنظیمات دوربین سه گانه در پشت و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. ضخامت آن 7.7 میلی متر و وزن آن 181 گرم است.

در مقابل، به نظر می رسد Vivo Y100 5G یک گوشی هوشمند با موقعیت مناسب تری با نمایشگر OLED بزرگتر 6.78 اینچی است که از وضوح Full HD+ پشتیبانی می کند. این شرکت تأیید کرده است که صفحه نمایش با لایه محافظ نمایشگر Schott برای دوام در برابر خراش و سایش محافظت می شود.

باتری بزرگ‌تر 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن و مشخصات نازک آن تنها 7.49 میلی‌متر است. در حالی که تصاویر رسمی نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های سبز و آبی عرضه می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که یک نوع مشکی نیز داشته باشد. جزئیات دیگر این گوشی هنوز فاش نشده است، اما به نظر می رسد که این گوشی می تواند گوشی Vivo V2313A باشد که اخیرا توسط سایت های گواهی چینی مانند TENAA و 3C تایید شده است. در حالی که TENAA فقط تصاویر گوشی را فاش کرد، لیست 3C نشان می دهد که ممکن است از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی کند.

در اخبار مرتبط، Vivo ممکن است گوشی های پرچمدار Vivo X100 و X100 Pro را با چیپست Dimensity 9300 در هفته سوم نوامبر عرضه کند. همچنین گفته می شود که این برند در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند Vivo S18 است که ممکن است در ماه دسامبر در چین عرضه شود.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.