مشخصات و قیمت آنر واچ 4 پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

آنر قبلاً تأیید کرده است که دو دستگاه جدید را در اواخر امروز معرفی خواهد کرد، تلفن هوشمند تاشو Magic Vs2 و ساعت هوشمند Watch 4 Pro. هر دو در ابتدا در چین معرفی خواهند شد، اما انتظار می رود در ماه های آینده در دسترس بودن آنها به کشورهای بیشتری گسترش یابد.

چند ساعت تا رونمایی بزرگ باقی مانده است، اپراتور اصلی China Telecom مشخصات و قیمت Honor Watch 4 Pro را فاش کرده است. طبق گفته اپراتور شبکه، ساعت هوشمند آینده آنر با قیمتی معادل 410 دلار در دسترس خواهد بود.

این لیست همچنین ویژگی جدید Honor Watch 4 Pro را با پشتیبانی از LTE و eSIM به همراه باتری استاندارد 480 میلی آمپر ساعتی تأیید می کند. همچنین این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED با وضوح 464 در 464 پیکسل و 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

علاوه بر LTE و eSIM، Honor Watch 4 Pro از ویژگی‌های اتصال اضافی مانند Wi-Fi، بلوتوث و NFC (ارتباطات میدان نزدیک) پشتیبانی می‌کند. از نظر طراحی، این ساعت هوشمند با شیک بودن فاصله زیادی دارد، که با توجه به قیمت بسیار بد است.

به گفته China Telecom، مشتریان می توانند بین سه نسخه مختلف Honor Watch 4 Pro یکی را انتخاب کنند: مشکی، قهوه ای و سبز تیره. این در مورد ساعت هوشمند آینده آنر است، اما امروز همه چیز را خواهیم دانست.

 

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.