دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی vivo iQOO سری 12 تایید شد

گزارش‌هایی درباره یک گوشی جدید iQOO 12 توسط vivo با دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی در اوایل سال جاری منتشر شد و امروز یک افشاگر قابل اعتماد آن را تأیید کرد. ما به یک سنسور OmniVision 64B با لنز تله‌فوتو 3 برابر در جلو و همچنین OIS نگاه می‌کنیم.

دوربین اصلی همچنین دارای سنسور OmniVision – OV50H با وضوح 50 مگاپیکسل و OIS خواهد بود، در حالی که دوربین فوق عریض دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ است.

ایستگاه چت دیجیتال معمولاً با این نوع نشت‌های اولیه درست است، و ما معتقدیم که این یکی نیز یک معامله واقعی است. vivo هنوز آماده معرفی مجدد iQOO با لنز پریسکوپ برای دوربین تله نیست. آخرین باری که چنین گوشی شش نسل پیش عرضه شد، زمانی که iQOO 5 Pro 5G یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر داشت.

با این وجود، آوردن دوربین 64 مگاپیکسلی با OIS (که به طور شگفت انگیزی در iQOO 11 Pro قبلی وجود نداشت) یک گام بزرگ به جلو است. برند iQOO در ابتدا مخاطبان بازی را هدف قرار داد، اما به یک سری برای کاربران قدرتمند تبدیل شد. در ترکیب با ISP جدید vivo V3، سری جدید قسطی باید در نهایت تجربه دوربین پرچمدار را برای آن‌ها فراهم کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.