آنر X50 GTو آنر 100 GT با تراشه های پرچمدار اسنپدراگون به زودی معرفی می شوند

Honor X40 GT Racing Edition قرار است فردا به صورت رسمی معرفی شود. پیش از آن، اخیراً متوجه شدیم که این برند همچنین در حال آماده شدن برای معرفی آنر X50 GT به زودی است. همراه چیکاو باشید.

امروز، یک منبع موثق اطلاعاتی را در مورد این گوشی GT نسل بعدی آنر فاش کرد. آن شخص همچنین چیز جالبی را فاش کرد. به گفته Digital Chat Station، Honor X50 GT تنها گوشی با برند GT این برند نخواهد بود. یک Honor 100 GT نیز وجود خواهد داشت.

از آنجایی که Honor 90 GT وجود ندارد، انتظار داشتیم هیچ مدل جدیدی در سری پس از Honor 80 GT وجود نداشته باشد. اما ظاهراً این ترکیب به حیات خود ادامه می دهد.

علاوه بر این، کارشناس اطلاعات می‌گوید که این دستگاه‌ها از طراحی‌های سطح بالایی برخوردار خواهند بود. آنها از تراشه های پرچمدار Qualcomm Snapdragon استفاده می کنند و در پیکربندی های حافظه با ظرفیت بالا در دسترس خواهند بود.

در نهایت، او اشاره می کند که آنها از نمایشگرهای تخت با کیفیت بالا استفاده خواهند کرد. اما متأسفانه، او نوع پانل را توضیح نمی دهد. اگر این گوشی‌های هوشمند واقعاً به زودی وارد بازار شوند، ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آنها بیاموزیم. جزئیات بیشتر باید از طریق منابعی مانند گواهینامه ها و راهنمایی ها فاش شود.

اما قبل از این گوشی ها، آنر X40 GT Racing Edition تا ساعاتی دیگر رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این گوشی همانند Honor X40 GT معمولی با تغییراتی در طراحی و تنظیمات حافظه متفاوت باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.