آنر تبلت MagicPad 13 و دو محصول جذاب دیگر را در تیر ماه عرضه می کند

آنر در تاریخ 12 ژوئیه ( 21 تیر ماه)، تلفن همراه قاب‌پذیر Magic V2 را راه‌اندازی می‌کند و امروز شرکت اعلام کرد که حداقل سه دستگاه دیگر را در این رویداد خواهیم دید. برند بر روی شبکه اجتماعی Weibo برای تبلت جدید Honor MagicPad 13، ساعت هوشمند Honor Watch4 با قابلیت eSIM و تلویزیون نسل پنجم با حاشیه‌های بسیار نازک، تیزرهایی را منتشر کرده است. همراه چیکاو باشید.

Honor MagicPad 13 بزرگترین تبلتی خواهد بود که این برند تا به حال به بازار عرضه کرده است اگر نام واقعاً به معنای قطر صفحه نمایش 13 اینچی باشد. مطمئناً با صفحه‌کلید پوششی و قلم سازگار خواهد بود و با توجه به تصاویری که حاشیه نسبتاً باریکی را نشان می‌دهد، می‌تواند تلاشی برای رقابت با Samsung Galaxy Tab S9 Ultra و همچنین Huawei MatePad Pro 12.6 و Apple باشد. آیپد پرو 12.9.

ساعت هوشمند جدید Honor Watch 4 برای اولین بار، قابلیت eSIM را در یک دستگاه قابل پوشیدن آنر به ارمغان می‌آورد. تصویر نشان می‌دهد که طراحی آن ساده‌تر است، که نشان‌دهنده نسخه‌ای معمولی‌تر است و به عنوان جانشین Watch GS 3 عمل نمی‌کند.

تلویزیون Honor TV 5 نیز یک محصول جذاب است که “کیفیت تصویری برجسته و کیفیت تعریف بالا برای کشف آفاق جدید” را ارائه می‌دهد. با این حال، شرکت به ندرت تلویزیون‌های خود را خارج از چین راه‌اندازی می‌کند و ما معتقدیم که این محصول همچنین به بازار داخلی محدود خواهد شد.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.