نتایج بنچمارک های Honor X50 نشان می دهد که عملکرد CPU آن بسیار قابل تحسین است

گوشی هوشمند Honor X50 در تاریخ 5 ژوئیه رونمایی خواهد شد و می‌دانیم که این گوشی با چیپست Snapdragon 6 نسل اول عرضه خواهد شد. این دستگاه در بنچمارک های AnTuTu و Geekbench ارزیابی شده و جزئیات بیشتری درباره قدرت این پلتفرم 4 نانومتری فاش شده است.

شایعه‌پراکنان مدعی می‌شوند که قدرت این گوشی معادل Snapdragon 778G+ خواهد بود، اما آزمایشات اخیر ما نشان می‌دهد که عدد‌ها شباهت زیادی با دستگاه‌هایی که با چیپست Dimensity 7050 توانمند شده‌اند دارند، با این تفاوت که عملکرد سخت‌افزار چند هسته‌ای CPU به طور مشخص بهتر است.

Qualcomm چیپست Snapdragon 6 نسل اول را به عنوان یک تکامل نسبت به Snapdragon 695 راه اندازی کرد و این تکامل شامل بهبودهایی در کلیه زمینه‌ها است، از جمله افزایش ۴۰٪ در عملکرد محاسباتی و ۳۵٪ بهترین گرافیک. نتایج همزمان از Geekbench و AnTuTu به نتایج آزمایشات داخلی ما بر روی Realme 11 Pro نزدیک هستند، که بر اساس آخرین نسخه ها ارزیابی شده است.

ما در یک لیست Geekbench 5 را مشاهده کرده‌ایم. اگرچه اعداد نشان می‌دهد که مقایسه آن با گوشی‌های Realme موجود در میانه‌رده مشابه است، اما ما معتقدیم که منصفانه است گوشی‌های جدید را با نسخه‌های جدیدی از پلتفرم‌های بنچمارک‌سازی مقایسه کنیم.

Honor قول داده است که X50 صفحه نمایش بزرگی، باتری بسیار بزرگ و یک ترکیب قدرتمند از RAM و حافظه‌ی داخلی را به عنوان بزرگترین ترکیب تا به حال در سری X داشته باشد. این گوشی به قیمتی حدود ۱,۵۹۹ یوان چینی یا همان ۲۲۰ دلار آمریکا ارزش‌گذاری می‌شود، اما ما بسیار شک داریم که این قیمت برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی باشد.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.