آنر X50 قبل از رونمایی در 5 جولای از Geekbench عبور می کند

در 6 سپتامبر سال گذشته، کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 1 را معرفی کرد، یک چیپست میان رده جدید که Honor X50 آینده از آن استفاده خواهد کرد. انتظار می رود این گوشی در تاریخ 5 ژوئیه در چین رسمی شود و امروز، قبل از رونمایی، یک نمونه اولیه در پایگاه داده آنلاین Geekbench مشاهده شده است که در مراحل معیار قرار گرفته است.

دستگاه مورد نظر توانست امتیاز ۶۰۶ در بخش تک هسته‌ای و ۲۴۸۴ در بخش چند هسته‌ای را کسب کند. چیپست Snapdragon 6 Gen 1 دارای یک پردازنده با چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتز و چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتز و یک GPU Adreno 710 است.

نمونه‌ای که بنچمارک را اجرا کرد، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه RAM است و با سیستم عامل Android 13 راه‌اندازی شده است. انتظار می رود آخرین پوسته رابط کاربری Magic UI را در بالا داشته باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی از مقامات چینی، Honor X50 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1200×2652 120 هرتز AMOLED با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی پشتی 108 مگاپیکسلی و لنز تزئینی 2 مگاپیکسلی است. نوعی (عمق یا ماکرو).

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با 8 و 16 گیگابایت رم در کنار مدل 12 گیگابایتی که بنچمارک شده بود عرضه می شود. در مورد ذخیره‌سازی، گزینه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت را انتظار داشته باشید. گوشی X50 دارای باتری با ظرفیت بسیار بزرگ ۵،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۵ وات خواهد بود.

متشکریم که تا انتهای این مقاله خبری با چیکاو همراه بودید. نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.