اوپو K11 با شارژ سریع 100 واتی عرضه می‌شود

گوشی Oppo K11 در حال حاضر در لیست TENAA ثبت شده است و برخی از مشخصات کلیدی آن را می‌شناسیم. اما امروز با یک ویژگی مهم و جدید آشنا شدیم که برای تمامی محصولات دسته میان‌رده اولین بار معرفی خواهد شد. گوشی با قابلیت شارژ سریع 100 واتی در تاییدنامه 3C ثبت شده است که افزایش قابل توجهی نسبت به شارژر 67 واتی مدل‌های K11x و K10x دارد. همراه چیکاو باشید.

تا به حال، سه گوشی اپو با قابلیت شارژ سریع سه رقمی عرضه شده است: پرچمدار Find X6 Pro و دو مدل محبوب Reno10 Pro و Reno10 Pro+ که هیچکدام از آنها در خارج از چین در دسترس نیستند، که این موضوع مشکوک است. استاندارد SuperVOOC با استفاده از آداپتور VCBAHBCH خروجی 11 ولت / 9.1 آمپر را ارائه می‌دهد و احتمالاً در جعبه خرید درون جعبه گوشی موجود خواهد بود.

متأسفانه، سری گوشی‌های اپو K به طور عمده محدود به چین است، بنابراین یک بار دیگر، کاربران بین‌المللی احتمالاً قادر به استفاده از شارژ کامل در ۳۰ دقیقه برای شارژ باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ۰ تا ۱۰۰ درصد نخواهند بود. آنها همچنین قادر به استفاده از صفحه نمایش OLED ۶.۷ اینچی، پردازنده Snapdragon 782G و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نخواهند بود، اما اپو ممکن است گوشی را با نام دیگری در بازار جهانی معرفی کند.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.