تاریخ عرضه Honor X50 و طراحی آن افشا شد!

تاریخ عرضه Honor X50 تأیید و طراحی آن نیز افشا شده است؛ این مقاله از چیکاو را الان بخوانید تا متوجه شوید تا به امروز چه چیزهایی درباره این محصول می‌دانیم.

زمان دقیق رونمایی آنر ایکس 50

آنر به طور رسمی اعلام کرده است که آنر X50 در تاریخ 5 ژوئیه در ساعت 7:30 شب (به وقت محلی) در چین رونمایی خواهد شد. همراه با این اعلامیه، شرکت یک پوستر منتشر کرده است که طراحی پشت گوشی را نشان می‌دهد. با توجه به تأیید قبلی مدل Honor ALI-AN00 توسط مقام TENAA چین در ماه مه، احتمالاً آنر  X50 می‌تواند همان دستگاه باشد.

پوستر و طراحی آنر X50

پوستر زیر نگاهی اولیه به طراحی پشتیبانی‌کننده آنر X50 را نشان می‌دهد که به عنوان جانشین مدل Honor X40 سال گذشته عرضه خواهد شد. مشابه مدل قبلی، X50 دارای یک جزیره دوربین گرد است که دو دوربین و یک فلاش LED را در بر می‌گیرد.

آنر X50  - چیکاو

آنر “دوربین هوش مصنوعی Matrix AI” را در مرکز جزیره دوربین آنر X50 برجسته کرده است. لبه ماژول دوربین تأیید می‌کند که این دستگاه به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سایز حسگر 1/1.67 و دیافراگم f/1.75 مجهز شده است. علاوه بر شناسایی شدن در TENAA، X50 همچنین در گواهی نامه 3C با یک شارژر 35 وات مشاهده شده است. در زیر نگاهی به مشخصات این دستگاه داریم که از طریق گواهی نامه TENAA آشکار شده است.

مشخصات آنر X50 (شایعه)

بر اساس لیست TENAA، آنر X50 دارای صفحه نمایش AMOLED 6.78 اینچی و صاف است که وضوح Full HD+ با رزولوشن 2652 در 1200 پیکسل و حسگر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که این دستگاه با چیپست Snapdragon 6 Gen 1، تا 16 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه دارای باتری 5,700 میلی‌آمپرساعت، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این دستگاه بر روی سیستم عامل Android 13 مبتنی بر رابط کاربری Magic UI اجرا خواهد شد.

در خبرهای مرتبط، گفته می‌شود که آنر در حال کار بر روی گوشی قابل انعطاف Honor Magic V2 و تبلت Honor Pad V8 Pro است. بر اساس گزارش اخیر، هر دو دستگاه قرار است در ماه اوت امسال معرفی شوند.

امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.