چگونه فردی که ما را بلاک کرده پیدا کنیم؟ | ارائه 4 روش کاربردی

چگونه فردی که ما را بلاک کرده پیدا کنیم؟ از جمله پرتکرار ترین پرسش های کاربران است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل و با ارائه 4 روش کاربردی به این پرسش پاسخ دهیم. همراه چیکاو باشید.

با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، ممکن است با مواردی روبرو شویم که کاربر دیگری ما را بلاک کرده باشد. این امر می‌تواند برای برخی از ما مزاحمتی باشد، به خصوص زمانی که با این شخص کاری داشته‌ایم و نیاز به تماس با او داریم. در اینجا چند روش برای پیدا کردن کاربری که ما را بلاک کرده‌است.

چگونه فردی که ما را بلاک کرده پیدا کنیم؟

1- بررسی پروفایل: اولین مرحله برای پیدا کردن کسی که ما را بلاک کرده، بررسی پروفایل شخص مورد نظر است. اگر پست‌های آن شخص قابل دسترسی باشند، می‌توانید به دنبال دیدن پست‌هایی باشید که شما در آنها تگ شده‌اید یا با او کامنت گذاشته‌اید. با این کار ممکن است متوجه شوید که آیا شخصی که شما را بلاک کرده است، هنوز پروفایل خود را حفظ کرده یا پاک کرده است.

2- استفاده از حساب دیگر: راه دیگر برای پیدا کردن کاربری که ما را بلاک کرده، استفاده از حساب دیگر است. اگر شما یک حساب دیگر دارید که همان شبکه اجتماعی را دنبال می‌کند، می‌توانید به دنبال پروفایل شخص مورد نظر بگردید. اگر پروفایل او را مشاهده کردید، یعنی شما توسط آن شخص بلاک شده‌اید.

3- استفاده از ابزارهای ثالث: برخی ابزارهای ثالث وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند که کاربری که شما را بلاک کرده است را پیدا کنید. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند تا با وارد کردن نام کاربری شخص مورد نظر، بررسی کنید که آیا شما بلاک شده‌اید یا خیر. برخی از این ابزارها شامل “Who Deleted Me” و “Unblock Me” هستند.

4- تماس با شخص مورد نظر از طریق راه‌های دیگر: اگر هیچ یک از روش‌های فوق برای پیدا کردن کسی که شما را بلاک کرده نتیجه ندهد، شما می‌توانید تلاش کنید که با او از طریق راه‌های دیگر تماس بگیرید. مثلاً اگر شخص مورد نظر شماره تلفن یا ایمیل خود را در پروفایلش قرار داده باشد، شما می‌توانید تلاش کنید که با او از طریق این راه‌ها تماس بگیرید. البته بهتر است قبل از این کار مطمئن شوید که به اشتباه بلاک نشده‌اید و اگر هم بلاک شده‌اید، بهتر است پیام خود را با احترام به نظر شخص دیگر ارسال کنید و درخواست خود را برای بازگشایی بلاک خود بیان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.