نقد و بررسی 5 مورد از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید

مقدمه ای درباره قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید

یک تلفن همراه اندرویدی می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ی قابل حمل برای نگهداری عکس‌ها، فیلم‌ها، ایمیل‌ها، اسناد تجاری و یا هر نوع فایل و داده‌ی ارزشمند دیگری مورد استفاده قرار گیرد. تصور کنید روزی همه‌ی این داده هایی که روی حافظه‌ی داخلی و یا خارجی گوشی اندرویدی خود ذخیره کرده اید را از دست بدهید. به طور کلی دلایل مختلفی را می توان برای بروز این مشکل مثال زد. اما آیا برای برگرداندن داده های از دست رفته می توان کاری انجام داد؟ بله می توان، با استفاده از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندرویدی که ما در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، می توان به راحتی این فایل های از دست رفته و گم شده را برگرداند. همراه چیکاو باشید. 

  • با استفاده از نرم افزار‌های ریکاوری، می توان به راحتی فایل های از دست رفته و گم شده از گوشی اندرویدی خود را برگرداند.

نقد و بررسی 5 مورد از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید

نرم افزار اول، Tenorshare UltData

  •       معرفی:

Tenorshare UltData یکی از بهترین و قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید برای بازیابی اطلاعات حذف شده و یا از دست رفته از هر نوع دستگاه اندرویدی است. این نرم افزار می‌تواند داده‌های از دست رفته ای مثل مخاطبین، پیام ها، تاریخچه‌ی تماس، فیلم ها و غیره را به گوشی شما برگرداند. Tenorshare UltData همچنین از تمامی دستگاه های اندرویدی مثل گوشی های سامسونگ، موتورولا، اچ تی سی، گوگل نکسوس و غیره پشتیبانی می کند.

  •       ویژگی ها:

o       Tenorshare UltData می تواند داده های مربوط به اکانت های بیزنسی WhatsApp مانند عکس ها، اسناد و فیلم ها را بازیابی کند.

o       دارای ویژگی جدید بهبود کیفیت عکس برای افزایش وضوح تصاویر بازیابی شده است.

o       این نرم افزار امکان بازیابی اطلاعات Google Drive را دارد که می تواند به بازیابی اطلاعات خراب اندرویدی شما کمک کند.

o       می‌تواند فایل‌ها را در صورت بروز هر سناریوی از بین رفتن داده ای، از جمله آسیب با آب، خرابی فیزیکی و غیره بازیابی کند.

  •       قیمت:

Tenorshare UltData، با سه نوع طرح قیمت در دسترس کاربران است. این سه نوع طرح قیمت عبارت اند: از دسترسی 1 ماهه (35.95 دلار)، دسترسی یک ساله (39.95 دلار) و دسترسی مادام العمر (49.95 دلار). همچنین شرکت سازنده‌ی این نرم افزار بازیابی، به شما 30 روز ضمانت بازگشت پول تان را ارائه می کند.

نرم افزار دوم، EaseUS MobiSaver

  •       معرفی:

EaseUS MobiSaver یک ابزار ساده، رایگان و سریع است که به طور مخصوص برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده است. این نرم افزار به شما امکان می دهد اطلاعات خود را در طی سه مرحله‌ی آسان، بازیابی کنید. به این صورت که ابتدا دستگاه خود را به رایانه متصل می کنید، پس از آن اسکن را شروع کرده و فایل هایی را که قصد دارید بازیابی کنید را انتخاب می کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از EaseUS MobiSaver فایل‌های خود را در فرمت های مختلفی مانند CSV و HTML بازیابی و export کنید. این نرم افزار با بیش از 6000 گوشی همراه و تبلت اندرویدی سازگار است.

نرم افزار EaseUS MobiSaver، یکی از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید - چیکاو

  •       ویژگی ها:

o       دارای یک فرآیند ساده‌ی بازیابی سه مرحله ای است.

o       پیش نمایشی از فایل ها قبل از انجام بازیابی به نمایش می گذارد.

o       با استفاده از آن می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلفی export کند.

o       تقریباً در تمام دستگاه های اندرویدی عمل می کند.

  •       قیمت:

این نرم افزار که یکی دیگر از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید شناخته می شود، به صورت رایگان در دسترس است. 

نرم افزار سوم، Wondershare Dr.Fone

  •       معرفی:

نرم افزار Wondershare Dr.Fone، که یک ابزار امنیتی کامل برای گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود، می توان از آن برای ایمن نگه داشتن اطلاعات ذخیره شده استفاده کرد. یکی از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار، توانایی قابل ملاحظه‌ی آن در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌ی دستگاه های اندرویدی است. هنگام استفاده از Wondershare Dr.Fone، این ابزار به طور خودکار دستگاه گوشی همراه شما را روت خواهد کرد. این موضوع یکی از دلایلی است که Wondershare Dr.Fone قادر به انجام عملیات بازیابی و ریکاوری سطح بالا می باشد.

  •       ویژگی ها:

o       دستگاه های اندرویدی را به سادگی و با سرعت، برای بازیابی اطلاعات اسکن می کند.

o       از بازیابی انواع فایل های اصلی پشتیبانی می کند.

o       از بیش از 6000 تبلت و گوشی هوشمند اندرویدی پشتیبانی می کند.

o       قبل از انجام بازیابی، پیش نمایشی از فایل ها نشان می دهد. 

  •       قیمت:

قیمت دسترسی به این ابزار بازیابی اطلاعات از 39.95 دلار در ماه شروع شده و به 79.95 دلار در سال می رسد.

 فضای داخل نرم افزار Wondershare Dr.Fone - چیکاو

نرم افزار چهارم، FoneLab

  •       معرفی:

FoneLab یکی دیگر از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید است. این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند داده‌های دستگاه خود را بازیابی کنید، صرف نظر از اینکه سناریوی از دست دادن داده چقدر شدید بوده است. از حملات ویروسی گرفته تا وجود خرابی، FoneLab به اندازه‌ی کافی قدرتمند است که به شما در بازیابی اطلاعات تان کمک کند.

برای استفاده از FoneLab شما ابتدا باید دستگاه Android خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس اسکن را شروع کرده و فایل هایی که می خواهید آن ها را بازیابی کنید، انتخاب می کنید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که می‌تواند به شما در ریکاوری انواع فایل‌ها از جمله متون ساده و اسناد MS کمک کند.

  •       ویژگی ها:

o       توانایی بازیابی اطلاعات از تلفن های Android، SD کارت ها و سیم کارت.

o       پیش نمایشی از داده ها قبل از انجام بازیابی نشان می دهد.

o       از تمام دستگاه های اندرویدی دارای سیستم عامل 4.0 به بالا، پشتیبانی می کند.

o       می تواند تاریخچه‌ی تماس ها و پیام ها را بازیابی کند.

  •       قیمت:

قیمت این نرم‌افزار ریکاوری از 20.76 دلار شروع شده و در استخراج اطلاعات از تلفن های شکسته، به 31.96 دلار نیز می رسد.

نرم افزار پنجم، Disk Drill

  •       معرفی:

Disk Drill می تواند با دسترسی به حافظه‌ی دستگاه اندرویدی روت شده‌ی شما اطلاعات از دست رفته تان را بازیابی کند. این نرم‌افزار که به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ریکاوری اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می تواند کارت‌های حافظه‌ی خارجی را نیز بازیابی کند.

  •       ویژگی ها:

o       از تمامی دستگاه های تبلت و گوشی های اندرویدی پشتیبانی می کند.

o       پیش نمایشی از فایل های قابل بازیابی نشان می دهد

o       انواع فایل ها را می تواند بازیابی کند.

  •       قیمت:

شما می توانید نسخه‌ی معمولی Disk Drill را که یکی از قویترین نرم افزار‌های ریکاوری 2021 اندروید است، به صورت رایگان دانلود کنید. ام برای خرید نسخه‌ی حرفه ای آن باید  89.00 دلار بپردازید.

سوالات متداول

بهترین برنامه ریکاوری گوشی اندروید کدام است؟

پاسخ این سوال بستگی به نوع گوشی و فرمت فایل شما دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و برنامه مناسب را انتخاب نمایید.

چگونه می توان فایل‌های حذف شده از گوشی‌های اندرویدی را ریکاوری کرد؟

در این مقاله 5 تا از قوی ترین برنامه های ریکاوری اندروید به شما معرفی شده است. یکی زا برنامه ها را به دلخواه انتخاب کرده و اطلاعات خود را بازیابی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع softwaretestinghelp
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.