گوشی آنر ۳ ایکس قدیمی ۸ ساله هنوز بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال دارد

اوایل امروز، آنر تایید کرد که گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ (HONOR X 30) را در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۰) در چین رونمایی خواهد کرد. در همان زمان، یکی از مدیران این برند حقایقی را در مورد خط تولید آنر ایکس (HONOR X) به اشتراک گذاشت. او دقیقاً در مورد گوشی هوشمند آنر ایکس ۳ قدیمی این شرکت مطالبی را اعلام کرد. آنر ایکس ۳ ۸ سال قبل در بازار عرضه شد. همراه چیکاو باشید.

جیانگ هیرونگ (Jiang Hairong) (معروف به هریسون) مدیر ارشد اجرایی شرکت آنر است. چند ساعت پیش، این مدیر فاش کرد که این برند تا به امروز بیش از ۹۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند سری آنر ایکس را در سراسر جهان فروخته است. این تعداد در ماه می‌۲۰۲۰ (اردیبهشت – خرداد ۱۳۹۹) به ۸۰ میلیون دستگاه رسید. علاوه بر این، او فاش کرد که هنوز بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال از گوشی هوشمند قدیمی آنر ایکس ۳ استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که گوشی هوشمند آنر ایکس ۳ برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۳ (آذر ماه ۱۳۹۲) وارد بازار شد که تاکنون عمر این گوشی قدیمی به ۸ سال می‌رسد. جالب است بدانید که هنوز افرادی هستند که از این فناوری قدیمی به عنوان تلفن همراه روزانه خود استفاده می‌کنند. البته این نکته کاملاً واضح و مشخص است که نه تنها سخت‌افزار و نرم‌افزار این تلفن همراه نسبت به گوشی‌های هوشمند کنونی کند است، بلکه در اجرای برنامه‌های مدرن نیز ناتوان عمل می‌کند اما برای بسیاری از کارهای ساده و ضروری از قبیل تماس، پیامک و حتی بسیاری از پیام رسان‌ها نیز می‌تواند نیازهای کاربر را رفع کند.

مدیر اجرایی همچنین داستان یک هواشناس را به اشتراک می‌گذارد که اولین گوشی هوشمند آنر  او یک دستگاه تلفن آنر ایکس ۳ بوده است. نکته جالب ماجرا اینجاست که گوشی هوشمند این کاربر هواشناس مانند سایر گوشی‌هایی که هم‌تیمی‌هایش در سفری با شرایط آب و هوایی بسیار سرد انجام دادند، از بین نرفت. این دستگاه به آن‌ها کمک کرد تا با خانه‌هایشان تماس بگیرند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند آنر ایکس ۳ - چیکاو

اگرچه آنر با شرح این ماجرا قصد دارد تا میزان مقاومت و دوام گوشی‌های هوشمند برند خود را به رخ بکشد و از اعتماد مشتریان گوشی‌های خود سخن می‌راند اما یک موضوع دیگر را نیز نباید از یاد برد و نمی‌توان انکار کرد که افراد بسیاری در جهان وجود دارند که نمی‌توانند گوشی هوشمند خود را به مدل جدیدتر ارتقا دهند یا با گوشی به جز تماس و پیام ممکن است کار دیگری انجام ندهند و تا زمانی که گوشی آن‌ها بتواند این کارهای ضروری و ساده را برای آن‌ها انجام دهد تمایل به ارتقاء گوشی خود احساس نمی‌کنند و دوست ندارند برای گوشی جدیدتر هزینه ‌کنند. آیا تجربه‌ی کار و استفاده از گوشی‌های خانواده آنر ایکس را دارید؟ در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.