اوپو ای ۵۵ اس با نمایشگر۹۰ هرتزی و اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد

حدود یک هفته پیش، رندرهای گوشی هوشمند اوپو ای ۵۵ اس (Oppo A55s) ظاهر شد و پس از آن گواهی‌های Geekbench، Bluetooth SIG و FCC ارائه شد. در حال حاضر، این دستگاه به طور رسمی معرفی شده است و قرار است در یک هفته آینده وارد قفسه ها شود. جالب اینجاست که این دستگاه در اولین عرضه، وارد بازار ژاپن می شود اما به زودی به بازارهای دیگر در جنوب آسیا نیز وارد خواهد شد. این آخرین پیشنهاد اوپو در ژاپن در چند وقت اخیر است. این گوشی دارای قیمت های مقرون به صرفه و مشخصات پایین رده‌ای است، اما همچنان می‌تواند اتصال 5جی را ارائه دهد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی هوشمند اوپو ای ۵۵ اس

گوشی هوشمند اوپو ای ۵۵ اس از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ال سی دی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز برای تصویر بهره می برد. در داخل بدنه، این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 480 SoC) نسخه موبایل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این پردازنده پایین‌ترین محصول کوالکام برای بخش 5 جی است. این تراشه بهترین پردازنده در سری اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام استی است و حتی از اسنپدراگون 662 نیز بهتر است. علاوه بر این، یک اسلات کارت micro SD نیز برای افزایش حافظه وجود دارد.

از نظر دوربین، اوپو A55s دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشت است که یک از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد که دارای دیافراگم f/2.2 بوده و با یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر بعلاوه فلاش LED همراه شده است. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو برای تماس‌های ویدیویی و سلفی‌های معمولی وجود دارد. برنامه دوربین از حالت‌های پیشرفته مختلفی مانند حالت Ultra Night Mode ، حالت پرتره، و بهبود صحنه هوش مصنوعی بهره می‌برد.

جالب اینجاست که این اولین گوشی هوشمند اوپو سری A است که با استفاده از محافظ گرد و غبار و آب عرضه می شود. متاسفانه رتبه دقیق IP هنوز مشخص نشده است. طبق گزارش ها، این IPX8 یا  IP6X است. این گوشی به طور پیش فرض با اندروید 11 عرضه خواهد شد و رابط کاربری Color OS 15 در بالا اجرا می شود. این گوشی در آینده به اندروید 12 و ColorOS 12 آپدیت می‌شود، اما زمان انجام آن هنوز مشخص نیست.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی هوشمند اوپو ای ۵۵ اس - چیکاو

گوشی اوپو A55s قدرت خود را از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می گیرد. از نظر اتصال، اوپو A55s دارای بلوتوث 5.0، وای فای دو باند، 4جی با VoLTE و البته 5جی است. این گوشی دارای پورت USB C برای شارژ و انتقال اطلاعات در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

  • قیمت و تاریخ عرضه در بازار

قیمت این مدل گوشی هوشمند ۵جی  اوپو ۳۳۸۰۰ ین است که تقریباً معادل ۲۹۵ دلار می‌شود. فروش این گوشی در ژاپن از ۲۶ نوامبر آغاز می‌شود اما کاربران برای پیش ثبت نام می‌توانند از همین امروز انجام دهند. این گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود. طبق گزارش ها، این گوشی می‌تواند در بازارهای دیگر آسیا نیز عرضه شود. با این حال، اوپو هنوز جزئیات بیشتری در این مورد علام نکرده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.