یک پتنت جدید اپل را در حال کار بر روی یک پهپاد نشان می دهد

اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده دو درخواست ثبت اختراع جدید توسط اپل را منتشر کرده است. نکته جالب در جدیدترین ثبت اختراع توسط غول فناوری مستقر در کوپرتینو این است که این پتنت‌ها نشان می‌دهند که اپل در حال توسعه توسعه یک پهپاد احتمالی است که ممکن است در آینده‌ای نه چندان نزدیک معرفی شود. این دو پرونده جدید در اداره ثبت اختراع ایالات متحده به سه پتنت قبلی مربوط به یک دستگاه پهپاد احتمالی اپل اضافه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

کاربردهای جدید هر دو پتنت اپل مربوط به پهپادها یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) است. به نظر می‌رسد اولین برنامه این شرکت کاربرد و روش تعامل بین پهپاد و یک کنترلر را پوشش می‌دهد. بنابراین اولین پتنت جفت یا اتصال و جدا کردن پهپاد از کنترلر را انجام می‌دهد. این دستگاه ها، سیستم‌ها و روش‌هایی برای جفت کردن پهپاد به یک کنترلر بی‌سیم از راه دور را پوشش می‌دهد.

دومین درخواست ثبت اختراع مربوط به ردیابی و کنترل هواپیماهای بدون سرنشین است. این پتنت دارای شماره درخواست ثبت اختراع ۲۰۲۱۰۳۴۹۴۵۸ است. دومین اختراع مربوط به نحوه کنترل و نظارت پهپاد از طریق یک سیستم شبکه سلولی است. بررسی‌های محتاطانه همچنین نشان می‌دهد که همان حق اختراع مسیر/کنترل توسط اپل در سنگاپور با شماره ۱۰۲۰۲۰۰۲۲۰۴W ثبت شده است. مشخص نیست که آیا هیچ گونه تغییری بین پرونده سنگاپور و پرونده ثبت شده در ایالات متحده وجود دارد یا خیر.

پهباد جدید اپل - چیکاو

در این مورد هیچگونه اطلاعات دیگری افشا نشده است و همچنین هیچ شواهدی موجود نیست که بتوان متوجه شد اپل برای توسعه این طرح‌های پهبادی خود تا چه مرحله‌ای پیشرفت داشته است.

با این حال، در طول زمان مشخص خواهد شد که اپل در حال توسعه‌ی چه محصولی است و هرانچه در دست توسعه داشته باشد مشاهده خواهد شد. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که این پروژه هواپیمای بدون سرنشین اپل در نهایت به عنوان یک محصول نهایی برای کاربردهای تجاری عرضه شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.