مشخصات و قیمت تبلت اوپو پد فاش شد

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، اوپو – Oppo آخرین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید است که تصمیم گرفته است در زمینه ساخت و عرضه دستگاه‌ها قابل حمل تبلت، وارد گود رقابت با سایر غول‌های فناوری شده و با آن‌ها به مبارزه بپردازد.  این شرکت، ظاهراً دستگاهی را که به طور آزمایشی اوپو پد (Oppo Pad) نام دارد، آماده می‌کند تا به زودی در بازار عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

این تبلت اوپو دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. تبلت اوپو پد در داخل بدنه میزبان پردازنده بسیار قدرتمند پرچمدار سابق کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon 870 ) خواهد بود. بنا بر گزارشی که افشاگر معروف و معتبر سایت دیجیتال چت استیشن (Tipster Digital Chat Station) منتشر کرده است، مشخصات کلیدی و مهم این تبلت پس از این بر کسی پوشیده نخواهد بود. اکنون شایعاتی که پیرامون این تبلت در حال گسترش است، جزئیات بیشتری از مشخصات این دستگاه قابل حمل را فاش کرده است.

ظاهراً این طور که گفته شده است، صفحه نمایش این تبلت اوپو از نوع LCD بوده که با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه قابل حمل اوپو از دوربین‌های دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد که از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید نیز در کنار آن نصب خواهد شد. این منبع می‌افزاید که از کیفیت و وضوح دوربین سلفی این تبلت هنوز خبری در دسترس قرار نگرفته است.

صفحه نمایش تبلت جدید اوپو - چیکاو

با این حال، نکته جالب‌تر مربوط به قیمت این تبلت است که شایعات اعلام می‌کنند. بر اساس گفته‌های این منبع، انتظار می‌رود  این تبلت باکیفیت اوپو از امروز با قیمت پایه ۲۰۰۰ یوان ( در حدود ۳۱۳ دلار آمریکا) در چین عرضه شود. البته نسخه‌های مختلف این دستگاه نیز قیمت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت. سایر مشخصات فاش شده نیز می‌گوید این تبلت با حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس قرار می‌گیرد.

دستگاه تبلت اوپو پد به طور پیش فرض رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS 12  را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می‌کند. نکته آخر نیز این که تبلت اوپو پد برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز یک باتری با ظرفیت ۸۰۸۰ میلی آمپر ساعت را در داخل بدنه خود جای می‌دهد. سایر مشخصات و ویژگی‌های دقیق‌تر نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.