مشخصات و طراحی تبلت موتو تب جی ۲۰ موتورولا پیش از معرفی فاش شد

مشخصات موتو تب جی ۲۰ (Moto Tab G20)، طراحی و بخش‌های دیگری از اطلاعات حیاتی در مورد تبلت آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. موتورولا در حال آماده‌سازی برای عرضه اولین تبلت خود در هند است. گذشته از آن، این شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی آمریکایی به زودی از گوشی هوشمند اج ۲۰ پرو (Edge 20 Pro) نیز در کشور هند رونمایی می‌کند. با چیکاو همراه باشید.

در حال حاضر، این دستگاه در سایر بازارهای بین‌المللی موجود است و اکنون قرار است تا در بازار هند عرضه شود. به همین منظور قرار شد این تبلت در تاریخ 22 سپتامبر (۳۰ شهریور) در این کشور معرفی شود که «موکول شارما» (Mukul Sharma)، نوازنده مشهور، تاریخ معرفی  موتو تب جی ۲۰ را از طریق یک توییت فاش کرد.

بر اساس این توییت، موتو تب جی ۲۰ قرار است در تاریخ 30 سپتامبر (۸ مهر ماه)در هند به طور رسمی عرضه ‌شود. این توییت با تصویر این تبلت همراه شده است. تصویر فوق الذکر نمایی از قسمت جلوی تبلت را به ما نشان می‌دهد. هفته گذشته، غول تجارت الکترونیکی هند Flipkart از یک تبلت موتورولا با نام موتو تب ۸  (Moto Tab 8) برای فروش آتی رویداد Big Billion Days در میکروسایت استفاده کرد. ظاهراً این همان تبلت مورد نظر است که اکنون تصور می‌شود موتورولا تصمیم گرفته است تا به دلیل تصویری که از این تبلت اخیراً به بیرون درز کرده است، نام تجاری این تبلت را به موتو تب جی ۲۰ تغییر دهد.

مشخصات مورد انتظار تبلت موتو تب جی ۲۰

اگر رندر به اشتراک گذاشته شده توسط Flipkart مورد توجه قرار گیرد، می‌توان مشاهده کرد که تبلت موتو تب جی ۲۰  با حاشیه‌های ضخیم ارائه می‌شود و در پشت آن تنها یک دوربین تعبیه شده است. یوگش برار (Yogesh Brar)، افشاگر معروف، در 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) در حساب کاربری خود در توییتر، برخی مشخصات کلیدی این تبلت آینده موتورولا را فاش کرد. طبق توییت وی، موتو تب جی ۲۰  می‌تواند با تبلت گلکسی تب ای ۷ لایت ( Galaxy Tab A7 Lite) سامسونگ رقابت کند. علاوه بر این، توییت شامل تعدادی جزئیات کلیدی دیگر بود.

در ابتدا، یوگش برار اعلام می‌کند که موتو تب جی ۲۰  دارای پنل 8 اینچی IPS با وضوح HD خواهد بود. علاوه بر این، این افشاگر ادعا می‌کند که این تبلت از تراشه هلیو پی ۲۲ تی مدیاتک  (SoC Helio P22T) در داخل بدنه بهره می‌برد. این پردازنده با 3 گیگابایت رم جفت می‌شود. علاوه بر این، این تبلت 32 گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی را ارائه می‌دهد و با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می‌شود.

در قسمت عکاسی، موتو تب جی ۲۰  احتمالاً دارای فقط یک حسگر دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت است. جدای از این، یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی نیز برای تماس‌های ویدیویی در خود جای داده است. این دستگاه به یک باتری قوی 5100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر اتصالات نیز، موتو تب جی ۲۰  دارای جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت USB-C، بلوتوث 5.0، Wi-Fi و بلندگوهای جلویی است. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که موتو تب جی ۲۰  نسخه‌ای جدید از نسل سوم تبلت لنوو تب ام ۸  (Lenovo Tab M8) خواهد بود.

جزئیات درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه آن هنوز در دسترس قرار ندارد. در همین حال، گوشی هوشمند موتو ای ۴۰ (Moto E40) موتورولا همان طور که پیش‌بینی می‌شد و مشخصاتی از آن که توسط افشاگر معروف ایوان بلس (Evan Blass) به اشتراک گذاشته شده است، می‌تواند می‌تواند دارای ماژول دوربین سه‌گانه در پشت باشد که برای دوربین اصلی آن از یک حسگر 48 مگاپیکسلی استفاده شود. به غیر از این، این دستگاه احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Max Vision با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح HD+  است.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.