گوشی جدید آنر پلی ۲۰ پرو  با صفحه نمایش سوپر آمولد و تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک عرضه شد

آنر بی‌سر و صدا گوشی جدید آنر پلی ۲۰ پرو (Honor Play 20 Pro) خود را در بازار چین عرضه کرده است. این محصول علاوه بر سری گوشی‌های پلی ۲۰ است که در حال حاضر دارای تلفن هوشمند استاندارد آنر پلی ۲۰  است. برخی از ویژگی‌های برجسته این تلفن هوشمند عبارت است از صفحه نمایش سوپر آمولد، استفاده از ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشت و پردازنده هلیو جی ۸۰ مدیاتک که به این گوشی قدرت می‌بخشد. با چیکاو همراه باشید.

گوشی هوشمند آنر پلی ۲۰ پرو با تنها 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 1699 یوان (263 دلار آمریکا) قیمت دارد. این گوشی هوشمند در حال حاضر فقط در چین موجود است و ما انتظار نداریم که به این زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. اما، احتمال داده می‌شود که این تلفن ممکن است در چند منطقه آسیایی خارج از چین نیز عرضه شود.

  • مشخصات گوشی هوشمند آنر پلی ۲۰ پرو

گوشی هوشمند آنر پلی ۲۰ پرو دارای صفحه نمایش 6.53  اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس است. این گوشی در بالای پنل صفحه نمایش خود از برش قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی بهره می‌برد.

صفحه نمایش این گوشی با پشتیبانی از طیف رنگ DCI-P3 می‌تواند رنگ‌هایی بسیار زنده، غنی و پویا را به نمایش بگذارد. در زمینه امنیت بیشتر نیز آنر پلی ۲۰ پرو از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. در پنل جلو نیز از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری بهره می‌برد. برای دوربین عقب نیز ماژول دوربین چهارگانه را به خدمت می‌گیرد.

مجموعه حسگرهای ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی عبارتند از یک حسگر 64 مگاپیکسل واید به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک واحد حسگر داده‌های عمق تصویر با کیفیت 2 مگاپیکسل نیز سایر دوربین‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

مشخصات گوشی هوشمند آنر پلی ۲۰ پرو - چیکاو

ماژول دوربین عقب در داخل یک بخش مربعی شکل نصب شده که یک فلش LED نیز بین چهار لنز قرار گرفته است. از نظر پردازنده نیز، در داخل بدنه‌ این گوشی از تراشه هلیو G80 SoC مدیاتک استفاده شده که با 8 گیگابایت رم جفت شده است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است اما نمی‌توان اطمینان داشت که برای افزایش حافظه از کارت جانبی microSD نیز می‌تواند استفاده کند یا خیر. این گوشی دارای باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است و آنر ادعا می‌کند که می‌تواند باتری این گوشی را از حالت کاملا خالی تنها در مدت ۶۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.