همه‌ی موجودی هدفون های کاملاً بی‌سیم Nothing Ear (1) ظرف ۲ دقیقه به فروش رسید

هدفون‌های کاملا بی‌سیم Nothing Ear (1) TWS به تازگی در هند معرفی شده است، همان طور که انتظار می‌رفت ظرف ۲ دقیقه این هدفون‌های جدید کاملاً بی‌سیم بنیانگذار سابق وان‌پلاس به فروش رسید.

در توییتی اخیر از کارل پی (Carl Pei)، مدیرعامل و بنیانگذار Nothing، این مقام فاش کرد که ایرباد‌هایNothing Ear (1)  در هند فروخته شده است. اگرچه تعداد این هدفون‌ها فقط حدود ۴۸۰۰ واحد از هدفون‌های جدید را شامل می‌شد. همراه چیکاو باشید.

 کارل پی همچنین از جامعه هند در حمایت از او و هدفون‌های Nothing Ear (1) تشکر کرد و افزود که «به طور شبانه روزی برای افزایش تولید این محصول تلاش می‌کند.» به عبارت دیگر، علی‌رغم فروش محدود این هدفون‌ها در این کشور، این شرکت در حال کار بر روی آوردن واحدهای بیشتری است زیرا فروش هدفون در این منطقه با موفقیت بسیار همراه بوده است.

هدفون‌های Nothing Ear (1) - چیکاو

جهت اطلاع ، Ear (1) اولین محصول این شرکت است و دارای یک طراحی شفاف منحصر به فرد است که آن را از دیگر ایربادهای کاملاً بی سیم واقعی (TWS) موجود در بازار متمایز می‌کند. هر کدام از این ایربادها 4.7 گرم وزن دارند و دارای درایورهای 11.6 میلی‌ متری از Teenage Engineering هستند. همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. هدفون همچنین قابلیت تشخیص درون گوش را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا فناوری نویز کنسلینگ را فعال را تنظیم کند، حالت شفافیت را فعال کرده و تنظیمات اکولایزر را از طریق برنامه همراه تغییر دهند.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.