هواوی از بزرگترین تلویزیون هوشمند ۹۸ اینچی خود رونمایی کرد

در کنفرانس معرفی محصول جدید هواوی که در 29 ژوئیه برگزار شد، غول چینی نه تنها گوشی‌های پرچمدار سری P50 را که مدت زمان زیادی منتظر آن‌ها بودیم، معرفی کرد بلکه از بسیاری محصولات پرچمدار دیگر خود نیز رونمایی کرد. یکی از محصولاتی در آن رویداد معرفی شد، تلویزیون هوشمند Huawei Smart Screen V98 است. به نظر می‌رسد این دستگاه ۹۸ اینچی بزرگترین تلویزیون هوشمند این برند است که با برچسب ۴۶۰۰ دلار دستگاهی گران‌قیمت محسوب می‌شود. همراه چیکاو باشید.

از نظر کیفیت تصویر، تلویزیون هواوی Smart Screen V98 از صفحه نمایش ضد بازتاب با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این تلویزیون فیلم‌های با نرخ فریم پایین را با درون یابی پویای هوشمند تا سطح 120 فریم ارتقا می‌دهد تا تصویر دچار پرش یا لگ و تأخیر نشود. در مقایسه با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز که نمایشگرهای معمولی دارند، نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز Huawei Smart Screen V98 می‌تواند به طور موثری مشکلات لگ و تأخیر، تاری حرکت و لرزش تصویر را برطرف می‌کند و تصاویری بسیار باثبات، شفاف و نرم و روان را به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون هواوی Smart Screen V98 - چیکاو

ضمن این که، تلویزیون اسمارت اسکرین وی ۹۸ هواوی ( Huawei Smart Screen V98) همچنین از سیستم نور پس زمینه پارتیشن ماتریس 192 پارتیشن مستقیم استفاده می‌کند. از طریق فناوری Clear Holding Pro می‌توان روشنایی هر فریم را برای بهبود کنتراست تصویر تنظیم کرد و همچنین از طیف گسترده رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، تلویزیون هوشمند جدید هواوی مجهز به یک دوربین هوشمند 24 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض است که از عملکردهایی مانند ارتباط روان، ردیابی پرتره هوشمند و AI Kids پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون هوشمند از جدیدترین سیستم عامل هارمونی اوـاس ۲ (HarmonyOS 2) پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد با سایر محصولات خانه هوشمند ارتباط برقرار کند. همچنین ویژگی‌های دیگری مانند تناسب اندام سه نفره، بازی های حسی AI ، پخش ویدئو و صدا، پخش صدای آنلاین و بسیاری از قابلیت‌های مهم دیگر را به ارمغان می‌آورد. در یوگا، تناسب اندام، حرکات کششی و سایر آموزه‌ها، می‌تواند حرکات ظریف سر، شکم، مچ، مفصل مچ پا و سایر قسمتها را به طور دقیق شناسایی کرده و دقت راهنمایی را بهبود بخشد.

بزرگترین تلویزیون هوشمند ۹۸ اینچی هواوی - چیکاو

در حال حاضر، پیش فروش تلویزیون هوشمند ۹۸ اینچی اسمارت اسکرین پی ۹۸ هواوی شروع شده است اما از تاریخ ۱۲ آگوست ۲021 (۲۱ مرداد جاری)، به طور کامل از طریق کانال‌های آنلاین و فروشگاه‌های خبره‌ی هواوی در دسترس علاقه‌مندان و خریداران قرار خواهد گرفت.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.