توییتر: کاربران می توانند چت روم صوتی در spaces را فعال کنند

توییتر تصمیم گرفته است که دسترسی به چت روم صوتی را در Spaces برای تمامی کاربران خود قرار دهد. گفته می شود که توییتر قصد دارد امکان ایجاد چت روم صوتی را تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده برای کاربران خود در Spaces فراهم کند. قابلیت دیگری که پیام رسان توییتر برای کاربران خود فراهم می کند امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل و آپلود آنها با کیفیت 4K می باشد. همراه چیکاو باشید.

مدت زیادی است که توییتر در حال کار کردن و تجزیه و تحلیل توسعه چت روم صوتی Spaces می باشد. حدود دو ماه قبل بود که این قابلیت در پلتفرم ios در اختیار کاربران قرار گرفت. نسخه بتا چت روم صوتی Spaces در اواسط اسفند ماه برای گروهی از کاربران اندروید از جمله خانم ها و برخی گروه های خاص ارائه شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که توییتر قصد دارد ظرف دو ماه آینده قابلیت چت روم صوتی Spaces را توسعه داده و در اختیار تمامی کاربران سیستم عامل Android و ios قرار دهد.

کاربران توییتر در فضای چت روم صوتی می توانند مکالمات اتاق های گفتگو را گوش کرده و با یکدیگر صحبت کنند. همانطور که دیده می‌شود در چند ماه اخیر توییتر توجه زیادی به این قابلیت داشته است. در سال قبل نیز توییتر امکان ضبط و ارسال پیام های صوتی 140 ثانیه ای را در دسترسی گروهی از کاربران خود به طور محدود قرار داده بود.

شبکه اجتماعی توییتر علاوه بر این قابلیت، امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل را برای سیستم عامل اندروید و ios ارائه می کند. در گذشته بعد از آپلود تصویر در توییتر بخشی از آن بخ طور خودکار توسط برنامه برش می خورد. اکنون امکان پیش نمایش تصاویر با اندازه کامل و بدون کات به صورت آزمایشی و محدود در اختیار گروهی از کاربران اندرویدی و ios فراهم شده است.

توییتر در ادامه خبر از پشتیبانی از نمایش تصاویر با کیفیت 4K برای کاربران سیستم عامل اندروید و ios می دهد. بدین وسیله کاربران می توانند تصاویر خود را با اندازه کامل و کیفیت 4K بارگذاری کنند. برای آپلود تصاویر با کیفیت از قسمت تنظیمات به بخش مربوط به Data usage مراجعه کنید.

منبع engadget
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. شادی می گوید

    لطفا آموزش دیلیت اکانت توییتر رو بگید ترجیح میدم از این فضا فاصله بگیرم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش دی اکتیو کردن و دیلیت اکانت کردن توییتر به مقاله زیر سربزنید. موفق باشید.
      چگونه توییتر خود را دیلیت اکانت کنیم؟