Windows Update شامل محصولات بیشتر مایکروسافت از جمله ویژوال استودیو می شود

Windows Update صرفاً محدود به آپدیت های تجمعی یا ویژگی های ویندوز 11 نیست. علاوه بر به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل، Windows Update به‌روزرسانی‌هایی را برای درایورها و محصولات مایکروسافت مانند برنامه‌های آفیس ارائه می‌دهد.

با وصله امنیتی آگوست 2024 برای ویندوز 11 (و ویندوز 10)، مایکروسافت همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای ویژوال استودیو شروع می‌کند.

برای کسانی که اطلاع ندارند، می‌توانید به تنظیمات Windows Update بروید، «گزینه‌های پیشرفته» را انتخاب کنید و «دریافت به‌روزرسانی‌ها برای سایر محصولات مایکروسافت» را روشن کنید. وقتی کلید روشن است، به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌های محصولات آفیس را دریافت خواهید کرد.

از آگوست 2024، به‌روزرسانی‌های وصله‌های امنیتی ویژوال استودیو را نیز دریافت خواهید کرد.

این تجربه “Microsoft updates” نام دارد. مایکروسافت قول داده است که این ادغام به صورت “انتخابی” باقی خواهد ماند. به عبارت دیگر، تا زمانی که ضامن خاموش باشد، به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو را دریافت نخواهید کرد، بلکه به این معنی است که Windows Update ارائه به‌روزرسانی‌های آفیس را متوقف می‌کند. این دو محصول اکنون به عنوان “به روز رسانی برای محصولات مایکروسافت” در کنار هم قرار گرفته اند.

شما باید چند نکته را در مورد ادغام بدانید. برخی نگرانی‌های معتبر وجود دارد و مایکروسافت واقعاً به بازخوردها به درستی رسیدگی نمی‌کند.

اول از همه، اگر از ویژوال استودیو برای دانلود مستقیم به‌روزرسانی‌ها استفاده می‌کنید، آنها را از طریق Windows Update نمی‌بینید. مایکروسافت سعی نخواهد کرد شما را مجبور به آپدیت کند، اما این تنها زمانی است که ویژوال استودیو را به صورت دستی به روز کرده باشید.

همچنان می‌توانید آخرین به‌روزرسانی خود را برگردانید، اما این گزینه تنها زمانی نشان داده می‌شود که ویژوال استودیو 2022 را داشته باشید. همچنین، زمانی که به نسخه قدیمی‌تر برگردانید و نسخه جدیدتر در دسترس باشد، Windows Update از شما می‌خواهد که به‌روزرسانی کنید. وقتی به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کنید، دوباره همان به‌روزرسانی امنیتی را خواهید دید و ممکن است مجبور شوید وصله را دانلود کنید.

اگر روی دکمه “Install” در آپدیت ویندوز کلیک کنید، از شما خواسته می شود ویژوال استودیو را ببندید. مایکروسافت به من می‌گوید که شرکت ویژوال استودیو را خواه ناخواه از طریق Windows Update نصب کنید، ویژوال استودیو را اجبار نمی‌بندد.

به‌روزرسانی‌های امنیتی Visual Studio بی‌صدا از طریق Windows Update در پس‌زمینه دانلود می‌شوند و نصب تنها زمانی شروع می‌شود که برنامه را ببندید.

مایکروسافت در یک پست بازخوردی که اولین بار توسط Windows Latest مشاهده شد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که اکثر افرادی که ماشین خود را کنترل می کنند و به صورت دستی دریافت به روز رسانی برای محصولات مایکروسافت را انتخاب می کنند، واقعاً به روز رسانی برای همه محصولات مایکروسافت می خواهند.

نحوه غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو در به‌روزرسانی ویندوز بدون خاموش کردن دکمه «دریافت به‌روزرسانی‌ها برای سایر محصولات مایکروسافت»

مایکروسافت در حال ارائه یک کلید رجیستری است که Visual Studio را از Windows Update جدا می کند. اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌های آفیس و سایر محصولات مایکروسافت را دریافت کنید اما به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو را خاموش کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. ویرایشگر رجیستری ویندوز را باز کنید.
  2. به HKLM\Software\Policies\Microsoft\VisualStudio\Setup بروید
  3. در قسمت Setup، یک مقدار کلید رجیستری جدید، “VSthroughMUUpdatesOptOut” ایجاد کنید و مقدار DWORD آن را روی “1” تنظیم کنید.

HKLM\Software\Policies\Microsoft\VisualStudio\Setup\VSthroughMUUpdatesOptOut (REG_DWORD) = 1.

این کلید رجیستری برای کسانی است که نمی‌خواهند به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو را از طریق Windows Update دریافت کنند، اما به دریافت به‌روزرسانی‌ها برای محصولات دیگر از طریق کلید «دریافت به‌روزرسانی‌ها برای سایر محصولات مایکروسافت» ادامه می‌دهند.

اگر نمی‌خواهید به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو را از طریق Windows Update دریافت کنید، مطمئن شوید که تغییرات بالا را در اسرع وقت اعمال کنید. ضامن “دریافت به روز رسانی برای سایر محصولات مایکروسافت” نصب به روز رسانی های ویژوال استودیو را در آگوست 2024 آغاز می کند.

برخی از افراد از تصمیم مایکروسافت برای بسته‌بندی به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو با محصولات دیگر بدون افزودن کلید در Windows Update یا Visual Studio ناراضی هستند.

پیش از این، به روز رسانی ویژوال استودیو مشکلاتی را ایجاد کرده بود. برای سال‌ها، این به‌روزرسانی‌ها به دلیل تغییر در ابزارهایی مانند MSBuild، MSTest، .NET SDK یا تحلیل‌گرهای کد، ساخت‌های خودکار را شکسته‌اند.

اگر به‌روزرسانی ویندوز به‌طور خودکار یک آپدیت باگ و اجباری ویژوال استودیو را در همه رایانه‌های شخصی نصب کند، چه؟ این می تواند یک فاجعه باشد.

تا به حال، توسعه دهندگان به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو را قبل از نصب بر روی همه رایانه‌ها، روی چند ماشین آزمایش کرده‌اند. در حال حاضر، توسعه دهندگان باید مطمئن شوند که هر دستگاه دارای یک مجموعه کلید رجیستری خاص است، که نمی تواند از طریق یک اسکریپت ساده بدون حقوق مدیریت انجام شود.

در حالی که به‌روزرسانی‌های ویندوز و آفیس به ندرت باعث ایجاد چنین مشکلاتی می‌شوند، به‌روزرسانی‌های ویژوال استودیو متفاوت هستند. از آنجایی که ویژوال استودیو شامل اجزای بسیاری مانند SDK های دات نت و SDK های ویندوز است، به روز رسانی ها می توانند به راحتی کار را مختل کنند.

با وجود این نگرانی ها، مایکروسافت به برنامه های خود ادامه می دهد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.