احتمالا اپل از ایده Gear VR سامسونگ برای برای خرید هدست استفاده کند

اپل زمان شیرین خود را در راه اندازی یک هدست واقعیت ترکیبی صرف کرد اما سرانجام چند ماه پیش با Vision Pro رونمایی شد. با وجود تبلیغات اولیه، این شرکت نتوانسته است تعداد زیادی از واحدها را بفروشد. با توجه به اینکه قیمت آن 3499 دلار است، برای شروع در بخش قیمت بازار انبوه قرار ندارد.

طبق گزارش ها، این شرکت به دنبال راه هایی برای مقرون به صرفه ساختن این هدست بوده است. همچنین گزینه دیگری در نظر گرفته شده است که اساساً کاری که سامسونگ با Gear VR انجام داد را برای ارائه هدست بسیار مقرون به صرفه تری کپی می کند.

Gear VR می تواند الهام بخش هدست بعدی اپل باشد

سامسونگ برای اولین بار هدست Gear VR را در سال 2015 عرضه کرد. شما یک دستگاه سازگار را به برق وصل کردید و هدست از نمایشگر و پردازنده تلفن استفاده می کرد در حالی که به عنوان یک کنترل کننده و واحد اندازه گیری اینرسی برای ردیابی چرخشی عمل می کرد.

این یک روش ساده برای ارائه یک تجربه VR بود و به خوبی کار کرد. بیش از 5 میلیون دستگاه Gear VR قبل از اینکه سامسونگ آن را در سال 2018 متوقف کند، فروخته شد.

مارک گورمن از بلومبرگ همچنین ادعا می کند که اپل در حال فکر کردن به تکرار هدستی است که از مک یا آیفون متصل شده استفاده می کند. اگر دستگاهی را بسازد که به آیفون متکی باشد، اساساً همان مفهوم Gear VR خواهد بود که به موجب آن از قدرت پردازشی و نمایشگرهای آیفون برای تقویت تجربه VR استفاده می‌شود.

این می تواند هزینه را به میزان قابل توجهی برای مشتریان کاهش دهد و اپل را قادر می سازد تا آنها را وارد هدست Vision کند. هنگامی که آنها وارد شدند، شرکت فرصت کافی برای هدایت تدریجی آنها به سمت هدست های گران قیمت خواهد داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.