رویداد Dragon Ball به PUBG بازمی گردد

Dragon Ball طرفداران خودش را دارد. حساب رسمی PUBG Mobile از X (توئیتر سابق) استفاده کرد تا همکاری آتی را اعلام کند. این شرکت به اشتراک گذاشت که در حال احیای شراکت گذشته خود با Dragon Ball است تا این تجربه را به ارمغان بیاورد. اما این تمام چیزی است که شرکت به اشتراک گذاشته است. جزئیات مربوط به آن، زمان وقوع آن، مشخصات و غیره هنوز نمی دانیم.

چه انتظاری از رویداد جدید PUBG و Dragon Ball دارید؟

PUBG Mobile همچنین یک تریلر از همکاری قبلی خود با Dragon Ball Super را به اشتراک گذاشت. این ممکن است به این معنی باشد که موارد مشابه را می توان این بار نیز تکرار کرد. ممکن است شاهد بازگشت محبوبیت های کلاسیک مانند Goku و Vegeta باشیم. بازیکنان همچنین ممکن است بتوانند از حرکات ویژه ای که در دنیای Dragon Ball استفاده می شود استفاده کنند.

آخرین بار، بازیکنان می‌توانستند پوست شخصیت‌هایی مانند Goku، Vegeta و Frieza را به همراه آیتم‌های منحصربه‌فردی مانند چتر نجات با تم Dragon Ball معرفی کنند. انشالله این بار هم این کار انجام شود.

اما همانطور که قبلاً اشاره کردم، این شرکت چیزی غیر از این را به اشتراک گذاشته است. برای دریافت تمام جزئیات باید منتظر تایید رسمی از سوی شرکت باشیم. تا آن زمان، این خبر به خودی خود بسیار هیجان انگیز است.

نظر شما در مورد این همکاری چیست؟

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.