مرورگر اینترنت سامسونگ برای سیستم عامل Wear OS دارای ویژگی back و forward است

سامسونگ به‌روزرسانی مرورگر اینترنت سامسونگ را برای Wear OS منتشر کرده است. این نسخه مرورگر وب را به 3.2.00.8 تغییر می‌دهد و یک ویژگی بسیار مورد نیاز را به همراه دارد، توانایی فوروارد صفحات در مدل‌های Galaxy Watch (و رفتن به صفحات وب قبلی و فوروارد صفحات وب در ساعت‌های هوشمند غیرسامسونگ Wear OS).

تا کنون، زمانی که در مرورگر اینترنت سامسونگ برای Wear OS در Galaxy Watch خود در حال مرور وب بودید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه بازگشت فیزیکی ابزار پوشیدنی به صفحات قبلی بروید. با این حال، هیچ گزینه ای برای فوروارد صفحات وجود نداشت.

امکان بازگشت به صفحه با استفاده از دکمه سخت افزاری نیز تنها در صورتی در دسترس بود که دکمه برگشت را روی گزینه «برو به صفحه قبلی» تنظیم کنید و فقط در ساعت های هوشمند سامسونگ در دسترس بود. در ساعت‌های هوشمند برندهای دیگر مانند Google Pixel Watch در دسترس نبود.

لاگ تغییرات نسخه 3.2.00.8 مرورگر اینترنت سامسونگ برای سیستم عامل Wear می گوید که ویژگی «بازگشت و جلو» را به همراه دارد، به این معنی که نسخه جدید برنامه به شما امکان می دهد به صفحات قبلی یا صفحات فوروارد بروید.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا مرورگر وب به شما اجازه می دهد این کار را با استفاده از ژست های حرکتی انجام دهید (کشیدن انگشت از سمت راست به چپ صفحه برای بازگشت به عقب و کشیدن انگشت از چپ به راست نمایشگر برای رفتن به جلو) یا با کلیک کردن بر روی عقب و دکمه های جلو در بالا یا پایین نمایشگر.

مهم نیست، اکنون می توانید صفحات را در مرورگر اینترنت سامسونگ برای Wear OS در Galaxy Watch خود فوروارد کنید. در مورد افرادی که از این مرورگر وب در ساعت‌های هوشمند غیرسامسونگ استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند به صفحات وب قبلی بروند و صفحات وب را فوروارد کنند، کاری که قبلاً نمی‌توانستند انجام دهند.

برای به روز رسانی مرورگر اینترنت سامسونگ در گلکسی واچ خود، به فروشگاه Google Play بروید، انگشت خود را از بالا به پایین صفحه بکشید، My Apps را انتخاب کنید و در صورت مشاهده به روز رسانی برای برنامه، روی برنامه کلیک کنید و روی آن ضربه بزنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.