دسترسی به فایل‌های تلفن گلکسی در لپ‌تاپ شما می‌تواند آسان‌تر شود

سامسونگ با گوگل و مایکروسافت برای بهبود یکپارچگی و بهره وری بین دستگاه های گلکسی کار کرده است.

تلفن های گلکسی معمولاً اولین گوشی هایی هستند که به ویژگی های یکپارچه سازی جدید با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت دسترسی پیدا می کنند. به لطف ادغام عمیق تر در ویندوز 11، دسترسی به فایل ها از تلفن گلکسی شما به زودی آسان تر می شود.

دسترسی به فایل‌های گوشی‌های گلکسی در لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک از طریق ویندوز 11 آسان‌تر است

برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در تلفن و رایانه لوحی گلکسی خود، ممکن است دیگر نیازی به باز کردن برنامه Phone Link نداشته باشید.

همانطور که توسط کاربر X @PhantomOnEarth مشاهده شد، برنامه File Manager در ویندوز 11 به زودی می تواند تلفن اندرویدی شما را به عنوان یک میانبر نمایش دهد. هنگامی که روی تلفن خود در نوار کناری برنامه کلیک کنید، می توانید تمام فایل های ذخیره شده در دستگاه گلکسی خود را ببینید.

ادغام مدیریت فایل پیوند تلفن ویندوز مایکروسافت ویندوز 11

می‌توانید فایل‌های مربوطه را به صورت بی‌سیم از تلفن یا تبلت Galaxy خود به لپ‌تاپ یا رایانه شخصی Galaxy (یا هر مارک دیگری) وارد کنید. برای فعال کردن این ویژگی، باید تنظیمات را از برنامه تنظیمات در رایانه‌ای که ویندوز 11 دارد، فعال کنید. برای انجام این کار، برنامه Phone Link و برنامه Cross Device Experience Host به عنوان پلی بین Android و Windows عمل می‌کنند.

اپلیکیشن Phone Link در ویندوز 11 از قبل به کاربران اجازه می دهد به تصاویر و ویدئوهای ذخیره شده در گوشی ها و تبلت های اندرویدی دسترسی داشته باشند. با این حال، در حال حاضر نمی‌توان به فایل‌های دیگر، مانند اسناد، بدون استفاده از انعکاس صفحه و کشیدن و رها کردن فایل‌ها، دسترسی پیدا کرد.

ادغام جدید File Manager برای فایل‌های ذخیره شده در تلفن و تبلت گلکسی شما در حال حاضر در حال آزمایش است و به زودی می‌تواند از طریق نسخه‌های Dev و Beta ویندوز 11 برای برخی از کاربران منتشر شود. پس از آزمایش کامل، این ویژگی می‌تواند برای همه کاربران با دستگاه ها و قابلیت های سازگار منتشر شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.